کد خبر : 1622480 | 17 تیر 1398 ساعت 15:11 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

رنجبری - مغانلو؛ مهاجمان لیگ یکی در تیم ملی

پیمان رنجبری و شهریار مغانلو دو مهاجم دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند که هر دو در لیگ آزادگان بازی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس امروز در تصمیمی عجیب بازیکنان متوسط لیگ برتری و لیگ یکی را به تیم ملی دعوت و در خط حمله نیز به دو مهاجم نسبتا ناشناخته یعنی پیمان رنجبری و شهریار مغانلو اعتماد کرد.

 

شهریار مغانلو مهاجم 24 ساله و بلند قامتی است که پیراهن ملوان بندر انزلی را بر تن دارد و فصل گذشته نیز بهترین بازیکن تیمش بود. او 16 گل به ثمر رساند و مشترکا با مهاجم جدید تیم ملی، آقای گل شد.

 

دیگر بازیکن دعوت شده به تیم ملی، یعنی پیمان رنجبری با کفش طلای لیگ یک به اردو خواهد رفت. رنجبری فصل گذشته با درخشش در تیم گل گهر زمینه ساز صعود این تیم به لیگ برتر را هم فراهم کرد و احتمال دارد فصل جدید هم در تیم گل گهر باشد.

 

البته این بازیکنان برای دعوت به اردوی بعدی تیم ملی شانس خیلی کمی دارند و باید با بازیکنان سرشناس نبرد کنند اما به هر روی، اکنون بیش از گذشته در فوتبال ایران مطرح خواهند شد و می توانند آینده بهتری را برای خود رقم بزنند.

 

شهریار مغانلو البته اکنون از تیم ملوان بندرانزلی جدا شده و در عضویت تیم پیکان است. ویلموتس روی دعوت او و رنجبری تاکید داشت و علی رغم عدم شناخت دقیق از آن ها، تاکید می کرد که آقای گل های لیگ یک باید دعوت شوند.

 

1417989

 

1417988

 

دیدگاه‌ها