کد خبر : 1622481 | 17 تیر 1398 ساعت 15:15 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

پاسخ قاطعانه ستاره‌های برزیلی به ادعای مسی

پس از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا، ستاره های برزیلی بهترین فرصت برای پاسخگویی به ادعای جنجالی مسی را پیدا کردند.

پاسخ قاطعانه ستاره‌های برزیلی به ادعای مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی کوپا آمه ریکای ناموفقی را با آرژانتین پشت سر گذاشت. آرژانتین در نیمه نهایی با شکست 2-0 از برزیل نتوانست راهی فینال شود در حالی که پس از بازی، مسی و یارانش به انتقاد شدید از داور بازی پرداختند. مسی معتقد بود که دو پنالتی برای آنها نگرفته اند و پس از بازی رده بندی مقابل شیلی که اخراج شد، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) را متهم کرد که همه چیز را برای قهرمانی برزیل فراهم کرده است. اتفاقی که در نهایت رخ داد و برزیل شب گذشته با برتری 3-1 بر پرو عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

 

1417959

 

 

اتهامات مسی حواشی بسیاری را باعث شد و به خصوص پس از قهرمانی برزیل، ستاره های این تیم بهترین فرصت را برای پاسخگویی به ادعای فوق ستاره بارسا پیدا کردند.

 

دنی آلوز، هم تیمی سابق و دوست صمیمی مسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« ناراحتی مسی را درک می کنم ولی با این حرف او که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی فاسد است، موافق نیستم. امروز برای ما یک روز ویژه است و باید این قهرمانی را جشن بگیریم. برای قهرمانی سخت تلاش کردیم و در نهایت به هدف مان رسیدیم.»

 

 

1417990

 

 

مارکینیوس، مدافع برزیل و پی اس جی نیز در پاسخ به مسی گفت:« درداور است وقتی بازیکنی با کیفیت مسی چنین حرف هایی می زند. او یک نابغه تحسین شده برای همگان است. چطور وقتی داوران برای تیم او بارسلونا، داوری های یکطرفه(اشاره به بازی برگشت بارسا و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016 و داوری مشکوک دنیز آیتکین) می کنند، او حرفی نمی زند؟ آنجا داوری فاسد نبود؟»

 

تیاگو سیلوا هم گفت:« سخت است در چنین مواقعی نظر دادن. مسی هم مثل هر بازیکنی که تیمش شکست خورده، به دنبال توجیه و انداخت تقصیرات به گردن داور و کنمبول است. شاید منظور او چیز دیگری بوده ولی در هر صورت آن حرف ها از دهان او بیرون آمده است. به یاد بیاورید که در شکست 6-1 پی اس جی برابر بارسا هم داوری نقش اول را داشت ولی مسی هیچ حرفی در این مورد نزد.»

 

کاسیمیرو ستاره برزیل و رئال هم گفت:« ادعای مسی؟ هر کسی زبان دارد، می تواند در هر موردی که می خواهد حرف بزند. این یک بحث حساس است و دوست ندارم در موردش نظر بدهم. اینکه داوری خوب بود یا بد، به من ربطی ندارد. همه سعی کردیم بهترین بازی را ارائه دهیم. باید به پرو هم به خاطر تورنمنت خوبش تبریک گفت.»

 

 

1405851

 

دیدگاه‌ها