کد خبر : 1622513 | 17 تیر 1398 ساعت 17:18 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلوز: بیکارم و حاضرم برای مارکا هم کار کنم!

دنی آلوز پس از بالا بردن جام قهرمانی کوپا امه ریکا حالا فارغ از فوتبال ملی و باشگاهی به دنبال تیم جدید خواهد بود. ستاره برزیلی بدون تیم است و در این رابطه با خبرنگار مارکا مزاح کرد.

آلوز: بیکارم و حاضرم برای مارکا هم کار کنم!

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 پرو را شکست داده و برای نهمین بار قهرمان کوپا آمه ریکا شود. دنی آلوز 36 ساله برای اولین بار به عنوان کاپیتان برزیل جام را بالای سر برد. او که جام جهانی 2018 را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، شب گذشته یکی از بهترین شب های فوتبالی خود را تجربه کرد.

آلوز پس از اتمام قراردادش با پی اس جی بدون تیم است و باید دید مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

 

 

1416699

 

 

ستاره برزیلی پس از قهرمانی به خبرنگار مارکا گفت:« این چهلمین جام من در فوتبال بود. قبلا پرافتخارترین بودم و حالا رکوردم کمی بهتر شده است. سال بسیار بسیار بسیار بدی برای من بود ولی وقتی خودتان را وقف حرفه تان می کنید و ناامید نمی شوید، می توانید به اهداف تان برسید. الان اما بسیار بسیار بسیار خوشحالم.»

 

آلوز ادامه داد:« تخصص من فوتبال است و کار دیگری بلد نیستم. به خودم و توانایی هایم ایمان دارم و زندگی ام وقف فوتبال شده است. اگر نترسید و شجاع باشید، می توانید به اهداف تان در فوتبال و زندگی برسید. حالا که کوپا تمام شده، دیگر نه دغدغه تیم ملی دارم و نه تیم باشگاهی. در واقع الان بدون تیم و بیکار هستم.(باخنده) اگر مارکا(نشریه اسپانیایی) به من پیشنهاد دهد، نه نخواهم گفت.»

 

 

Video thumbnail

دیدگاه‌ها