کد خبر : 1622557 | 17 تیر 1398 ساعت 20:22 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان گفت دوست دارد خارج از ایران بازی کند

نکونام: حیف استادیوم فولاد آرنا

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خبر از برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه با حضور پرسپولیس داد.

نکونام: حیف استادیوم فولاد آرنا

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خوزستان در حاشیه دومین اردوی این تیم که در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط تیمش گفت: تیممان خیلی خوب و به موقع شروع کرد. چون با توجه به نقل و انتقالات و امتحانات برخی از بازیکنانمان اردو را از شهرکرد شروع کردیم. با توجه به اینکه هوا در اهواز گرم است و کارهای بدنی انجام می دهیم که پرفشار است، تمرینات را در تهران انجام می دهیم و بازی های دوستانه برگزار می کنیم. اردوی بعدی ما از روز شنبه شروع می شود.
نکونام در پاسخ به این سوال که شاگردانش اردوی خارجی خواهند داشت یا خیر، بیان کرد: می خواستیم این اتفاق بیفتد ولی شرایط بودجه مناسب نبود، تهران ماندیم. یک اردو هم در شهرکرد داشتیم و اردوی سوم هم در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط نقل و انتقالاتی تیمش عنوان کرد: بازیکنانی که مدنظرمان بودند حفظ کردیم و با آنها تمدید کردیم. در مورد بازیکنانی که می خواستیم جذب کنیم، تحت تاثیر بودجه باشگاه هستیم، چون قراردادهای میلیاردی نداریم. مبالغ کلان نمی توانیم خرج کنیم. غیر از بازیکنان خارجی هیچ بازیکنی نداریم که حتی میلیارد گرفته باشد و فکر می کنم کار را طوری پیش می بریم که فولاد تا چند سال آینده دیگر به بازیکن نیاز نداشته باشد، چون به بازیکنان جوان فرصت داده ایم.
او در مورد اهداف تیمش برای فصل پیش رو افزود: هدفمان قطعا کسب رتبه های بالای جدول رده بندی است ولی با توجه به اینکه 6 تیم در لیگ هزینه های آنچنانی انجام می دهند، شرایط کمی سخت است ولی چشممان به بالای جدول است.

 

از جواد نکونام در این مورد پرسیده شد که فولادخوزستان خیلی زود شروع کرد و خیلی خوب یارگیری کرد. سرمربی تیم در این زمینه پاسخ داد: همه ایران می دانند که چقدر مردم در اهواز عاشق فوتبال و فولاد هستند. در مورد اردو با توجه به شناختی که از لیگ و بازیکنان داشتیم، زود شروع کردیم. نیاز به هماهنگی داشتیم، چون جابجایی زیاد انجام شد. جذب بازیکنان هم یک پروسه بود. یک مقدار به نظرم بازیکنان دیر اضافه شدند ولی در مجموع خوب است. اینکه گفتید از لحاظ مالی شرایط چطور است، باید بگویم ما حتی نزدیک به تیم های دیگر که قراردادهای میلیاردی می بندند هم نیستیم.


سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران در مورد اضافه شدن پژمان منتظری و اینکه چرا این موضوع منتفی شد، توضیح داد: من خودم با پژمان صحبت کردم؛ او گفت اگر شرایط فراهم باشد دوست دارد، فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد. صحبت کردیم که اگر شد در خدمتش باشیم ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.

 

نکونام  در مورد بازی های دوستانه تیمش افزود: فردا یک بازی در مقابل قشقایی داریم. اردوی تهران با این بازی تمام می شود. در اردوی بعدی دو بازی دوستانه دیگر داریم. یک جام چهارجانبه داریم. این چهار بازی، بازی های دوستانه ما می شوند. بعد به اهواز می رویم؛ آنجا دو بازی داریم و آماده می شویم برای بازی های لیگ.

سرمربی فولادخوزستان در مورد اینکه چه تیم هایی در این تورنمنت چهارجانبه حضور دارند، اضافه کرد: پرسپولیس، سایپا، فولاد خوزستان. به ما اینطوری گفته اند ولی تیم چهارم را نمی دانیم.

 

از نکونام در این رابطه پرسیده شد که تمرینات تیمش به طور جدی پیگیری می شود ولی زمان شروع لیگ مشخص نیست. نکونام در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع او را اذیت نمی کند، بیان کرد: برای تیم ما خوب نیست، چون ما به موقع شروع کرده ایم. اگر به موقع شروع نشود، یکی از تیم هایی که ضرر می کند ما هستیم.

 

از نکونام در مورد جدیت فدراسیون برای استانداردسازی لیگ پرسیده شد که او پاسخ داد: من موافقم. اگر در تمام ها کارها قانون اول باشد، مهم تر است. من موافقم، به شرط اینکه این اتفاق بیفتد.


سرمربی فولادخوزستان در واکنش به خساراتی که ورزشگاه فولاد آره نا پس از برگزاری فینال جام حذفی متحمل شد، اینگونه واکنش نشان داد: من خودم رفتم و دیدم. حیف آن استادیوم. امیدوارم امسال این اتفاقات تکرار نشود.


نکونام در مورد لیست تیم ملی و اینکه آیا می شد بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی دعوت شوند، گفت: قطعا در آینده بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می روند. این لیست قابل احترام است و برای شناخت بیشتر سرمربی است. باید ببینیم در آینده چه می شود.


یکی از خبرنگاران از جواد نکونام در مورد بلبلی و اینکه او با فولاد قرارداد بست و بعد راهی استقلال شد، پرسید که او پاسخ داد: ما قرارداد بستیم قبل از اینکه تیمی با او مذاکره کند ولی خب ایشان به استقلال رفتند. ما باید ببینیم در این مورد قانون چه می گوید تا در آینده این باب نشود.

 

او در مورد اینکه گفته می شد، موسی کولیبالی با نفت مسجد سلیمان قرار داشته و حضورش در فولاد غیرقانونی است، توضیح داد: نه با آقای کولیبالی ما در شهرکرد قرارداد بسته بودیم ولی گفتند قرارداد را رسانه ای نکنید تا طلبمان را بگیریم وگرنه ما خیلی وقت بود که با او قرارداد بسته بودیم.

دیدگاه‌ها