کد خبر : 1622564 | 17 تیر 1398 ساعت 20:39 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیت سعید: با نکونام می توانیم به بهترین عنوان برسیم

در پست اصلی نبودم و بهترین گلساز شدم

بازیکن باتجربه فولادی ها معتقد است بیشتر بازی های فصل قبل را در پست هافبک میانی به بازی رفته و با این شرایط نیز توانسته بهترین گلساز لیگ شود.

 در پست اصلی نبودم و بهترین گلساز شدم

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید در حاشیه تمرین امروز فولادی ها در زمین پژوهشگاه نفت برابر خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد. بیت سعید درباره شرایط تیم فولاد گفت: خداراشکر می کنم که امسال تیم خوبی بسته شده و به همین دلیل فولاد جلوتر از سایر تیم هاست. ما سعی کردیم تیم را زودتر ببندیم و بازیکنانی که مدنظر کادرفنی تیم بودند همگی جذب تیم شدند. من فکر می کنم با این ترکیب بازیکنان و البته کادرفنی جدید و برنامه هایی که از سوی آنها هماهنگ شده، بتوانیم به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم.

 

او در پاسخ به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم فولاد دربازی های لیگ برتر گفت: همه شاهد هستند که فولاد بهترین آکادمی را در ایران دارد و این موضوع با نتایجی که تیم های پایه می گیرند کاملا قابل اثبات است. به همین دلیل جوان هایی که برای فولاد به میدان رفتند و بازی های خوبی نیز به نمایش می گذارند.

 

بیت سعید درباره آمار پایین گلزنی وی در فصل قبل گفت : من سال قبل در پست تخصصی خودم بازی نکردم. اگر بازی ها را دیده باشید مشخص است که من در 18 بازی در پست هافبک میانی به بازی گرفته شدم و البته در پایان نیز به عنوان یکی از دو گلساز برتر لیگ انتخاب شدم. بهرحال باید بگویم که به عنوان یک بازیکن پیرو دستور مربی تیم هستم.

 

مهاجم فولادی ها در پایان نیز گفت: جای خوشحالی است که آقای نکونام با قبول مسئولیت برنامه فولاد به این تیم آمدند. من هم مانند بقیه خیلی امیدوارم که آقای نکونام در کنار بازیکنان و مربیان و البته با همراهی هواداران فولاد می توانند تیم را به جایی که استحقاقش را دارد برسانند.

دیدگاه‌ها