کد خبر : 1622659 | 18 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد به دنبال جذب ستاره فرانسوی چلسی

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد به دنبال جذب تیمو باکایوکو، ستاره چلسی است که فصل گذشته را به صورت قرضی در آث میلان بازی کرد.

منچستریونایتد به دنبال جذب ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد اوله گنار سولسشر که قصد دارد امسال تابستان در تیمش تغییر و تحولاتی گسترده بوجود بیاورد حالا توجه خود را به تیمو باکایوکو، ستاره چلسی که فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در آث میلان توپ زده، معطوف کرده است.

 

سولسشر تا اینجا دو بازیکن جدید، دنیل جیمز و آرون وان بیساکا را به یونایتد آورده و بر اساس این گزارش حالا تیمو باکایوکو را به عنوان هدف بعدی خود انتخاب کرده است. دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد تمایل خود برای جذب باکایوکو را به باشگاه چلسی اطلاع داده است.

 

1418150

 

باکایوکو که دو سال پیش با قراردادی 40 میلیون پوندی از موناکو به چلسی پیوست با این باشگاه لندنی تا سه سال دیگر قرارداد دارد. گفته می‌شود آرسنال و پاری سن ژرمن هم به جذب این هافبک فرانسوی علاقه‌مند هستند.

 

اما سولسشر که احتمال می‌دهد پل پوگبا امسال تابستان، یونایتد را ترک کند قصد دارد برای تقویت خط میانی تیمش از همین حالا اقدام کند.

 

باکایوکو در حال حاضر به همراه سایر بازیکنان چلسی و سرمربی جدید این تیم فرانک لمپارد، برای پشت سر گذاشتن اردوی پیش‌فصل در ایرلند به سر می‌برد.

 

تیمهای لیگ برتری یک ماه زمان دارند تا قراردادهای خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را قطعی کنند چرا که این پنجره برای لیگ برتر در تاریخ 8 اوت بسته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها