کد خبر : 1622687 | 18 تیر 1398 ساعت 13:10 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت یونایتدی‌ها از اولین خرید تابستانی(عکس)

دنیل جیمز، اولین خرید تابستانی منچستریونایتد در آزمونهای آمادگی جسمانی پیش‌فصل این تیم درخشان ظاهر شده و رضایت کادر فنی و هم‌تیمی‌هایش را جلب کرده است.

رضایت یونایتدی‌ها از اولین خرید تابستانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دنیل جیمز، ستاره جوان ولزی اولین خرید تابستانی منچستریونایتد بود که با قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند از سوانسی به شیاطین سرخ پیوست.

 

دنیل جیمز که در اواخر ماه گذشته میلادی به یونایتد پیوست پیش از آن به دوبی رفته بود تا در این شهر تمرینات بدنسازی اختصاصی را پشت سر بگذارد و به این دلیل بود که در اوج آمادگی بدنی به جمع شیاطین سرخ ملحق شد.

 

1418184

 

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی از تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد می‌گوید آمادگی بدنی او در تمرین‌ها مورد توجه کادر فنی و بازیکنان یونایتد قرار گرفته.

 

بر اساس این گزارش جیمز که به همراه بقیه بازیکنان یونایتد در تور پیش‌فصل استرالیا به سر می‌برد در تستهای آمادگی جسمانی، نتایجی بهتر از همه بازیکنان یونایتد بدست آورده است.

 

1418185

 

سان به نقل از یکی از منابع خود در باشگاه منچستریونایتد درباره دنیل جیمز نوشت:" او خیلی آماده است و در چارتهای آمادگی جسمانی بالاتر از همه بازیکنان قرار گرفته. اوله گنار سولسشر از دیدن شرایط او خیلی خوشحال است. دنیل جیمز در دوهای سرعت و حتی در مسافتهای کوتاه نتایجی بهتر از همه بدست آورده".

 

دیدگاه‌ها