کد خبر : 1622728 | 18 تیر 1398 ساعت 15:50 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین نفر از گیت عبور کردم

کولاکوویچ مصاحبه جنجالی را تکذیب کرد!

سرمربی تیم ملی والیبال اعلام کرد مصاحبه ای در رابطه با اتفاقات فرودگاه شیکاگو انجام نداده است.

کولاکوویچ مصاحبه جنجالی را تکذیب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مصاحبه‌ای از ایگور کولاکوویچ روی سایت لهستانی sportowefakty در رابطه با معطلی اعضای تیم ملی والیبال ایران منتشر شده، سرمربی ایران این صحبت ها را تکذیب کرده است!


کولاکوویچ در گفت‌وگویی با فارس درباره انتشار این مصاحبه در یک سایت لهستانی و انتقاد تند از مسئولان آمریکایی به خاطر برخورد بد در فرودگاه شیکاگو گفت: «خوشبختانه همه چیز خوب است. متاسفانه من گزارشی که یک سایت لهستانی نوشته بود را دیدم، اما باید بگویم که من درخصوص اتفاقات فرودگاه با هیچ خبرنگار و رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.فکر می‌کنم این رسانه از صحبت‌های سال گذشته من استفاده کرده و هیچ اشاره‌ای به زمان آن نکرده است. در فرودگاه من به عنوان اولین نفر از گیت عبور کردم و هیچ مشکلی هم نداشتم. به دلیل اینکه من از گیت عبور کردم متوجه اتفاقات بعدی نشدم. ظاهراً برای خوش‌خبر و برخی از بازیکنان مشکلاتی پیش آمده بود، اما بازهم تاکید می‌کنم که من در این خصوص با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام.»


ظاهرا سایت لهستانی صحبت های کولاکوویچ بعد از عصبانیت او به دلیل اتفاقات سال گذشته در فرودگاه آمریکا را منتشر کرده؛ اتفاق عجیبی که خیلی از اهالی والیبال را به اشتباه انداخته است.

دیدگاه‌ها