کد خبر : 1622743 | 18 تیر 1398 ساعت 16:48 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

طبق ادعای مترو

لیورپول به دنبال جذب سردار آزمون

سایت رسمی باشگاه لیورپول خبری از نشریه مترو را بازنشر کرده که در آن ادعا شده استعدادیاب‌های این باشگاه انگلیسی به دنبال جذب سردار آزمون هستند و شرایط او را زیر نظر دارند.

لیورپول به دنبال جذب سردار آزمون

به گزارش "ورزش ‌سه"، مدت‌های زیادی است که نام سردار آزمون در اطراف  تیم‌های بزرگ اروپایی به گوش می رسد و در هر پنجره از تیم‌های مثل آرسنال و لیورپول به عنوان تیم‌های خواهان این مهاجم نام برده می شود.

 

اما حالا سایت رسمی باشگاه لیورپول خبری از سایت مترو را منتشر کرده که در آن گفته شده نمایندگان باشگاه لیورپول در جریان بازی زنیت و لوکوموتیو بازی سردار آزمون را زیر نظر گرفته‌اند و مستقیم عملکرد این مهاجم ایرانی و هم‌چنین گلزنی او را دیده‌اند. اگر چه زنیت در پایان بازنده این دیدار بود اما آزمون درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشت و استعدادیاب‌های باشگاه لیورپول را تحت تاثیر قرار داد. این رسانه همچنین اعلام کرده که استعدادیاب‌‌های لیورپول در بازگشت به انگلیس، گزارش‌های مثبتی درباره عملکرد آزمون مقابل لکوموتیو به کارفرمایان خود ارائه کرده‌اند. آزمون 24 ساله که ماه فوریه با قراردادی 10.5 میلیون یورویی به زنیت پیوست، در ماه ژانویه نیز تا آستانه پیوستن به تیم ولورهمپتون به عنوان بازیکن قرضی پیش رفت اما این جابجایی در روز پایانی بازار زمستانی لغو شد.

 

سردار آزمون از بدو ورود به زنیت در 17 بازی، 14 گل برای این تیم به ثمر رسانده و از آمادگی بالایی برخوردار است. لیورپول پیش از این و در سال 2017 قصد استخدام آزمون را داشت اما به علت کمبود شناخت این انتقال رقم نخورد. نقل قولی از آزمون هم در این رابطه آمده: من می‌توانستم چند بازی کوتاه در آن زمان برای تیم انجام دهم. اما به دنبال زمانی هستم که به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار شناخته شوم و به همین دلیل مطمئن هستم در آینده پیراهن یک تیم بزرگ اروپایی را بر تن کنم. به همین دلیل دوست دارم زمان بگذرد تا من با یک پیشرفت خوب به این هدف برسم.

 

لیورپول خواهان جذب سردار آزمون

دیدگاه‌ها