کد خبر : 1622755 | 18 تیر 1398 ساعت 17:38 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پویول: هواداران بارسا حامی گریزمان خواهند بود

اسطوره بارسا بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان معتقد است که گریزمان در بارسا به بازیکنی محبوب تبدیل خواهد شد.

پویول: هواداران بارسا حامی گریزمان خواهند بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود قصد جذب آنتوان گریزمان را دارد و با پرداخت 120 میلیون یورو بند فسخ او طی 48 تا 72 ساعت آینده، کار انتقال را نهایی خواهد کرد. توافق دو طرف از زمستان گذشته صورت گرفته بود ولی بارسا قصد داشت از راه مذاکره با اتلتیکو اقدام به جذب گریزمان کند ولی دو طرف با اختلاف مواجه شدند.

گریزمان سال گذشته قصد پیوستن به بارسا را داشت ولی در نهایت با اتلتیکو تمدید کرد تا خشم سران بارسا و هواداران این تیم را باعث شود. او در بازی برگشت فصل گذشته بین بارسا و اتلتیکو در نوکمپ، با سوت های اعتراضی روبرو شد.

 

 

1412634

 

 

کارلس پویول، مدافع بازنشسته و کاپیتان سابق بارسا در مورد این انتقال گفت:« ابتدا باید کار جذب او نهایی شود ولی اگر به بارسا بیاید، هواداران از او حمایت خواهند کرد. او مثل دیگر بازیکنان بارسا هواداران را با خود خواهد داشت ولی گفتم که ابتدا باید انتقال او نهایی شود.

واکنش تند اتلتیکو به توافق زودهنگام بارسا و گریزمان از نظر من طبیعی بود. در فوتبال از این مسائل پیش می آید. وقتی شما بازیکنی می خواهید، طبیعی است که ابتدا با خودش صحبت می کنید. هنوز زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و فعلا باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها