کد خبر : 1622788 | 18 تیر 1398 ساعت 20:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت- یوونتوس؛ این هفته نهایی خواهد شد

تمام توافقات برای انتقال ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی آژاکس به یوونتوس انجام شده است.

دی لیخت- یوونتوس؛ این هفته نهایی خواهد شد


به گزارش "ورزش سه"، تاخیر در عقد قرارداد رسمی ماتیاس دی لیخت با یوونتوس باعث نگرانی برخی هواداران این تیم در مورد احتمال چرخش دوباره وی و انتقال به تیم هایی چون بارسلونا یا پاری سن ژرمن شده، اما اسکای ایتالیا مدعی شد این هفته قرارداد دی لیخت با یوونتوس نهایی خواهد شد و در این رابطه تردیدی وجود ندارد.

 

1417715

 

اگرچه در حال حاضر مشکلات بین دو باشگاه بیش از تنها مبلغ انتقال است، اما اسکای معتقد است یوونتوس در مورد انتقال دی لیخت در موضع قدرت قرار دارد زیرا خود این بازیکن تنها خواهان انتقال به تورین است و اختلافات به زودی به طور کامل حل خواهد شد.

 

همچنین ساعتی قبل کوریره دلا اسپورت مدعی شد دی لیخت به زودی و با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به یوونتوس منتقل خواهد  شد و در این میان 11 میلیون یورو کمیسیون نیز برای مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی این بازیکن در نظر گرفته شده است.

 

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس می خواهد عقد قرارداد مدافع هلندی قبل از سفر پیش فصل یوونتوس به قاره آسیا برای بازی های تدارکاتی قطعی شود و به همین دلیل مدیران بیانکونری به کار خود سرعت داده اند. اگر انتقال دی لیخت به تورین قطعی شود، او در این تابستان سومین خرید دفاعی یوونتوس پس از مریح دمیرال و کریستین رمرو لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها