کد خبر : 1622791 | 18 تیر 1398 ساعت 20:27 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجراجویی کالدرون با بازیکنان 

پرسپولیس با دو گل نیروی زمینی را برد

سرمربی آرژانتینی از فرصت 90 دقیقه‌ای جدال با نیروی زمینی به بالاترین حد برای شناخت بازیکنانش سود برد.

پرسپولیس با دو گل نیروی زمینی را برد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تیمش را امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نیروی زمینی فرستاد تا به شناخت ابتدایی از شاگردانش دست یابد.


پرسپولیس در این دیدار در حالی به برتری دو گله دست یافته که تمامی نفرات به جز شایان مصلح که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد برای این تیم به میدان رفتند و عملکردشان مورد ارزیابی کالدرون قرار گرفت.


ترکیب ابتدایی پرسپولیس را در این بازی با حضور بوژیدار رادوشوویچ، محمد حسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، احسان حسینی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی شریفی به میدان فرستاده شده است.


در این دیدار و در دقایق ابتدایی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و اولین فرصت دیدار توسط شریفی شکل گرفت که در این بازی به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته بود که ضربه‌اش فضای بالای دروازه نیروی زمینی را در دقیقه 20 نشانه گرفت.


مهاجم پرسپولیس در دقیقه 21 نیز بار دیگر صاحب موقعیت شد که اینبار نیز ضربه شریفی از کنار دروازه راهی اوت شد. 


کالدرون در دقیقه 30 این دیدار دست به تغییر تیمش زد و ابوالفضل درویش وند را به جای رادوشوویچ به میدان فرستاد تا دروازه‌بان سوم سرخپوشان نیز مورد ارزیابی این مربی قرار گیرد. 


دومین تعویضی نیز با جابجایی دو بازیکن جوان شکل گرفت و سعید حسین پور به جای احسان حسینی به میدان رفت. نیروی زمینی در اواخر نیمه اول صاحب دو موقعیت شد که البته نتوانست با ضربه دقیقی دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد. 


سومین تعویضی پرسپولیس هم سعید کریمی بود که در نیم فصل گذشته به این تیم پیوسته و جانشین آدام همتی شد. دیگر تعویضی این تیم محمد حسینی بود که جای مهدی شریفی را در همان نیمه اول گرفت.


حسین ماهینی ششمین تعویضی پرسپولیس بود که به دلیل مصدومیت جای خود را بار دیگر به آدام همتی داد و این بازیکن بار دیگر به زمین آمد و در سمت راست دفاعی به میدان رفت. در نهایت نیمه اول این دیدار با انجام شش تعویض و تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت. 

 


سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نیمه دوم شاکله تیمش را بار دیگر به شکل کامل تغییر داد؛ در نیمه دوم علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‎زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، علی علیپور و امین اسدی به میدان رفت.

 

در نیمه دوم و با حضور تیم اصلی فشار حملات پرسپولیس افزایش یافت و در این میان شاگردان امید روانخواه نیز در ضدحملات صاحب موقعیت شدند. 


اولین گل این دیدار در شرایطی رقم خورد که پاس دیدنی مهدی ترابی موقعیت مناسبی برای امین اسدی شکل داد تا این بازیکن جوان گل تیمش را ثبت کند. 


شجاع خلیل زاده که پیش از این برابر الاهلی عربستان موفق به ثبت گل آکروباتیک شده بود، اینبار روی ارسال نوراللهی و پاس با ضربه سر سیدجلال حسینی موفق شد با ضربه آکروباتیک خود به گل دوم دست یابد.


در نهایت این دیدار را پرسپولیس با برتری دو گله به کار خود پایان داد تا برای حضور در اردوی ترکیه و ادامه روند آماده سازی خود مهیا شود.


گابریل کالدرون در ماجراجویی جدید خود برای شناخت نفرات تیم در این بازی از تمامی نفراتش سود برد و با سیستم‌های مدنظرش آنها را منطبق کرد تا به ارزیابی لازم دست یابد و باید دید طی روزهای آتی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها