کد خبر : 1622809 | 18 تیر 1398 ساعت 22:04 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع یونایتد راهی بارسلونا می شود؟

ممکن است ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی یونایتد به بارسلونا ملحق شود.

مدافع یونایتد راهی بارسلونا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در تابستان امسال خط دفاعی خود را تقویت کند و به همین دلیل نام گزینه های زیادی برای انتقال به نوکمپ مطرح شده است. ابتدا بارسا به شدت به دنبال ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و جوان آژاکس بود و حتی تا آستانه جذب او نیز پیش رفت اما عدم توافق مالی باعث شد دی لیخت در حال حاضر در تدارک انتقال به یوونتوس باشد.

 

1415329

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی و جوان یونایتد به بارسلونا منتشر شده بود اما مدیر برنامه این بازیکن در گفت و گو با موندو دیپورتیوو مدعی شد موکلش در حال حاضر در یکی از بهترین تیم های اروپا بازی می کند و انتقال لیندلوف به بارسلونا بستگی به نظر مدیران یونایتد دارد.

 

البته بارسلونا قصد دارد لیندلوف را به عنوان گزینه جانشین جذب کند و به نظر می رسد مدافعانی چون جرارد پیکه، کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی را می توان گزینه های اول ارنستو والورده برای قرار دادن در ترکیب اصلی دانست. لیندلوف که در دوران حضور ژوزه مورینیو راهی اولدترافورد شده بود، در سال های اخیر نمایش پر فراز و نشیبی داشته و حضور وی در ترکیب ثابت همیشگی نبوده است.

دیدگاه‌ها