کد خبر : 1622846 | 19 تیر 1398 ساعت 09:14 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل، تنها و منزوی در جمع بازیکنان رئال(عکس)

در حالیکه رئال مادرید برای اردوی پیش‌فصل خود راهی کانادا شد، تصاویر گرت بیل درحالیکه در بین بازیکنان این تیم تنها و منزوی به نظر می‌رسید خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی از مشکلات او در رئال مادرید منتشر شده و گفته می‌شد زین‌الدین زیدان خواهان جدایی او از جمع رئالی‌ها است و مدیران باشگاه به دنبال پیدا کردن مشتری مناسبی برای او می‌گردند، دیروز و در زمان اعزام رئالی‌ها به اردوی پیش‌فصل تیم در کانادا، در تصاویر منتشرشده حالتی تنها و منزوی داشت و به همین علت خبرساز شد.

 

1418334

 

رئال تا کنون در پیدا کردن مشتری برای ستاره ولزی خود ناکام مانده و به همین علت مجبور شد او را با همراه دیگر بازیکنان تیم در اردوی پیش‌فصل شرکت دهد.

 

1418332

 

بازیکنان مادرید دیروز پایتخت اسپانیا را به مقصد مونترئال کانادا ترک کردند. آنها ابتدا در کانادا مستقر شده و سپس راهی آمریکا خواهند شد تا در جام بین‌المللی قهرمانان شرکت کنند. رئال در این تورنمنت با بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد.

 

1418333

 

این در حالی است که گرت بیل روز دوشنبه در زمان شرکت در اولین تمرین پیش‌فصل رئال با واکنش‌های تند هواداران این تیم روبرو شده بود که با فریادهای "ناسپاس" به استقبال او رفته بودند.

 

دیدگاه‌ها