کد خبر : 1622854 | 19 تیر 1398 ساعت 09:54 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر هواداران نفت تمدید کردم

میلاد جهانی: برای رسیدن به تیم ملی مأیوس نمی‌شوم

هافبک چپ پای تیم فوتبال صنعت نفت با اعلام ناراحتی از عدم حضورش در لیست دوم تیم ملی ابراز امیدواری کرد که در آینده بتواند نظر مربیان تیم ملی را جلب کند.

میلاد جهانی: برای رسیدن به تیم ملی مأیوس نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فصل گذشته توانست با هدایت پائولو سرجیو روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. این تیم در نیم‌فصل دوم به‌یک‌باره اوج گرفت و با قرارگرفتن در جایگاه نهم بهترین عملکرد طلایی پوشان را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند.

بدون شک یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم میلاد جهانی هافبک چپ پای بابلسری بود که با 6 گل زده و 5 پاس گل نقش بارزی در نتایج این تیم ایفا کرد اما درحالی‌که به نظر می رسید جزو دعوت‌شدگان لیست دوم تیم ملی باشد جایی در بین اسامی دعوت‌شده به ملی نداشت.


وی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" ابتدا درخصوص شرایط صنعت نفت اظهار داشت: «همان‌طور که می‌دانید فصل گذشته مایکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شدیم و شاید اگر در نیم‌فصل اول تا حدی نتایجمان بهتر بود حتی احتمال داشت جایگاهی به‌مراتب بهتر از نهمی را کسب کنیم. اما با توجه به اینکه سرجیو تازه به این تیم آمده بود و به زمان احتیاج داشت تا با جو حاکم در آبادان و شرایط تیم آشنا شود، در ابتدای لیگ نتوانستیم نتایج قابل قبولی را به دست بیاوریم. ولی امیدوارم امسال با هدایت دراگان اسکوچیچ که کارنامه بسیار خوبی در فوتبال ایران دارد بتوانیم ازهمان ابتدا روند فصل پیش را حفظ کنیم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.»


وی در ادامه در ارتباط با تمدید قراردادش هم گفت: «من قراردادم با صنعت نفت در فصل گذشته به پایان رسید اما با توجه به ارتباط خوبی که بین من و تماشاگران خونگرم آبادانی برقرارشده و همچنین صحبت‌های آقای عیسی زاده مدیرعامل محترم باشگاه تصمیم گرفتم تا قراردادم را تمدید کنم تا در فصل آینده زیر نظر دراگان اسکوچیچ بتوانم از فصل پیش هم بهتر ظاهر شوم تا بالاخره به آرزوی دیرینه خودم که همان پوشیدن پیراهن تیم ملی است برسم و حس می‌کنم که انتخاب درستی انجام دادم.»


در چند روز اخیر مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران فهرستی را منتشر کرد که در آن خبری از ستاره‌های کلیدی و لژیونر نیست ضمن این‌که به‌جای سایر بازیکنان داخلی همواره حاضر در اردوها نیز مربی بلژیکی فرصت را به سایر بازیکنان کمتر دعوت‌شده داد تا توانایی‌های خود را بروز دهند، ولی نامی از میلاد جهانی در آن دیده نشد.


وی در ادامه با توجه به اعلام لیست دوم ویلموتس اشاره داشت: «من در فصل گذشته به گواه سایت‌های مختلف ورزشی یکی از بهترین بازیکنان صنعت نفت و حتی لیگ بودم. اگر بخواهیم آمار را هم‌ در نظر بگیریم باید بگویم من در لیگ برتر موفق به ثمر رساندن 6 گل شدم و همچنین 5 پاس گل دادم و در جام حذفی نیز دو پاس گل و یک پنالتی را گرفتم و فکر می‌کنم در کل کارنامه خوبی را از خودم به‌جا گذاشتم. ضمن اینکه فراموش نکنید من به خاطر پستی که در آن بازی می‌کنم مجبور هستم در کارهای دفاعی نیز شرکت کنم و البته مشکلی از این بابت ندارم.»


وی در ادامه همین مطلب گفت: «از مسئولان تیم ملی واقعاً انتظار داشتم که در لیست دومی که چند روز گذشته اعلام شد، جزو بازیکنان دعوت‌شده باشم. چون واقعاً فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و فکر می کنم استحقاق دعوت شدن را داشتم ولی نمی‌دانم چرا من را ندیدند. به‌هرحال من هم مثل تمام فوتبالیست‌هایی ایرانی آرزوی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارم. اما به هر صورت هنوز این اتفاق رخ نداده است. اما من هم مثل یک بازیکن حرفه‌ای با تبریک به نفرات دعوت‌شده به نظرات آقای ویلموتس احترام می‌گذارم، ولی از همین‌جا می‌گویم این عدم دعوت باعث نخواهد شد تا میلاد جهانی دست از تمرینات خودش بردارد و مأیوس شود و از این به بعد تلاش خودم را بیشتر می‌کنم تا با تمرینات بیشتر و حضوری فعال‌تر در لیگ پیش رو بالاخره کاری کنم تا مربیان تیم ملی من را هم ببینند.»

دیدگاه‌ها