کد خبر : 1622866 | 19 تیر 1398 ساعت 10:40 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال پرشور از تیم ملی زنان سوئد(عکس)

تیم ملی زنان سوئد که با پیروزی بر انگلیس در رده‌بندی جام جهانی زنان مقام سومی دنیا را بدست آورد با استقبال پرشور مردم سوئد به این کشور بازگشت.

استقبال پرشور از تیم ملی زنان سوئد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان سوئد که در جام جهانی فرانسه موفق شد در دیدار رده‌بندی، حریفش انگلیس را شکست داده و مدال برنز رقابتها و عنوان سومی فوتبال زنان دنیا را بدست آورد در میان استقبال خانواده و دوستان بازیکنان این تیم و گروه کثیری از هواداران تیم ملی زنان سوئد که از فرودگاه شهر گوتنبرگ به استقبالشان رفته بودند به این کشور بازگشت.

 

1418347

 

تیم ملی سوئد سپس در مراسمی که در شهر برای استقبال مردمی از این تیم تشکیل شده بود شرکت کرد. مراسمی که با اجرای موسیقی زنده همراه بود و به صورت زنده از تلویزیون سراسری این کشور پخش می‌شد.

 

1418349

 

چیزی در حدود 20هزار هوادار برای استقبال از زنان فوتبالیست سوئدی به خیابان آمده و در این مراسم شرکت داشتند. این در حالی است که در سال 2011 که زنان سوئد مدال برنز جام جهانی فوتبال زنان را بدست آورده بودند چیزی در حدود نصف این جمعیت، یعنی حدود ده هزار نفر به استقبال‌شان آمده بودند.

 

1418350

 

کاپیتان سوئد، کارولین سگر، که از استقبال پرشور مردمی احساساتی شده بود از همه هواداران تشکر کرده و به دلیل حمایت‌های گسترده از تیم ملی سوئد در طول جام جهانی از آنها تشکر کرد.

 

1418352

 

 

دیدگاه‌ها