کد خبر : 1622873 | 19 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: در مورد ماندن امباپه قول نمی‌دهم

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با جدیدترین اظهاراتش درباره آینده کیلیان امباپه، به شایعات درباره انتقال احتمالی ستاره فرانسوی به رئال مادرید دامن زد.

لئوناردو: در مورد ماندن امباپه قول نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید کیلیان امباپه یکی از اولویت‌های PSG است. اما لئوناردو بعد از گفتن این جمله اظهاراتی به زبان آورد که باعث شد به شایعات درباره احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید دامن زده شود.

 

مدیر ورزشی جدید PSG بعد از آنکه امباپه را یکی از اولویت‌های این باشگاه دانست گفت با اینحال در جایگاهی نیست که به هواداران باشگاه قول بدهد که ستاره جوان‌شان حتما در پاریس خواهد ماند.

 

1418356

 

در طول تابستان جاری، سرنوشت کیلیان امباپه یکی از مسائل عمده فصل نقل و انتقالات اروپا بوده و شایعات زیادی درباره او مطرح شده است. امباپه در اوایل تابستان گفته بود ممکن است به دنبال پروژه‌ای جدید باشد و از همان زمان بود که شایعات درباره انتقال او به رئال مادرید مطرح شد. شایعاتی که تا به امروز ادامه دارد.

 

لئوناردو می‌گوید امباپه برای PSG بسیار مهم است و با روحیه بالا به تمرینات پیش‌فصل پاری سن ژرمن بازگشته.

 

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در گفتگو با لو پاریزین گفت:" در این شکی نیست که امباپه یکی از اولویتهای ما است. امباپه در حال حاضر اینجا است و برای باشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. در این باره هیچ شکی نیست. وقتی تمرینات ما از روز دوشنبه شروع شد امباپه با روحیه بالا و در حالیکه لبخند به لب داشته در تمرینها شرکت کرد".

 

اما لئوناردو در ادامه صحبتهایش در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران PSG قول می‌دهد امباپه در این تیم ماندگار خواهد شد، گفت:" من هیچ وقت به کسی قول نمی‌دهم و برای این کارم دو دلیل دارم. اول اینکه من مسئول همه اتفاقاتی که در این باشگاه می‌افتد نیستم و دوم اینکه دلم نمی‌خواد قبل از آنکه از چیزی کاملا مطمئن باشم درباره‌اش به کسی قول بدهم".

 

دیدگاه‌ها