کد خبر : 1622896 | 19 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: نمی‌دانم خامس به ناپولی می‌آید یا نه

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می‌گوید با اینکه دوست دارد شاهد پیوستن خامس رودریگز به تیمش باشد ولی نمی‌داند که او در نهایت به ناپولی خواهد پیوست یا نه.

آنچلوتی: نمی‌دانم خامس به ناپولی می‌آید یا نه

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می‌گوید امیدوار است خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زد به تیمش ملحق شود هر چند هنوز نمی‌داند که این انتقال در نهایت انجام خواهد شد یا نه.

 

1418015

 

آنچلوتی زمانی که در سال 2014 سکان هدایت رئال مادرید را به عهده داشت خامس را از موناکو به رئال منتقل کرد و حالا خامس می‌خواهد به سرمربی سابقش که حالا سکان هدایت ناپولی را در دست دارد ملحق شود.

 

درحالیکه این روزها بازار شایعات درباره آینده خامس داغ است، آنچلوتی درباره او به خبرنگاران گفت:" من خامس را خیلی خوب می‌شناسم. او می‌تواند در همه پستهای خط میانی بازی کند. من از او به عنوان وینگر چپ استفاده می‌کردم، همینطور به عنوان بازیکن شماره ده و در پست وینگر راست".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" پست او در زمین برایش مهم نیست چون خامس می‌تواند خودش را با هر شرایطی تطبیق بدهد. خامس توان بازی در پستهای زیادی را دارد. در مورد پیراهن شماره ده هم باید بگویم مهم این است که خامس پیراهن ناپولی را به تن کند و شماره پیراهن خیلی مهم نیست. ولی او به زمان و صبر نیاز دارد".

 

 

دیدگاه‌ها