کد خبر : 1622916 | 19 تیر 1398 ساعت 12:54 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوبیاک یکی از بهترین‌های دنیا است

پوریا فیاضی: حرفهای کوبیاک را فراموش کرده‌ام

وبسایت لهستانی plusliga.pl با پوریا فیاضی، ملی‌پوش تیم ملی والیبال کشورمان مصاحبه‌ای انجام داده و می‌گوید فیاضی، در این مصاحبه، از کوبیاک ستاره لهستانی به نیکی یاد کرده است.

پوریا فیاضی: حرفهای کوبیاک را فراموش کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت لهستانی plusliga.pl مصاحبه‌ای با پوریا فیاضی، ملی‌پوش تیم ملی والیبال کشورمان ترتیب داده و می‌گوید درگیری پوریا افضلی با میخال کوبیاک، ستاره والیبال لهستان در رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا نقطه شروع جنجال‌هایی بود که با محوریت کوبیاک بوجود آمد و رابطه والیبالی ایران و لهستان را تیره کرد.

 

1418405

 

فیاضی در مصاحبه با این وبسایت لهستانی می‌گوید:" ما خیلی احساساتی هستیم و بعضی وقتها صحنه‌هایی از این دست اتفاق می‌افتد. ولی ماجرایی که بین ما پیش آمد در گرماگرم مسابقه بود و هیچ ربطی به دشمنی و خصومت شخصی نداشت. آن بازی دیگر تمام شده و من همه حرفهایی که کوبیاک زده را فراموش کرده‌‌ام. من برای کوبیاک احترام قائلم چون او از نظر ورزشی والیبالیست بزرگی است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است".

 

فیاضی در ادامه این مصاحبه درباره صحبتهای جنجالی کوبیاک در کانال یوتیوبش گفت:" کوبیاک سبک خاص خود را دارد و من نمی‌خواهم درباره او صحبت کنم. چون ما همه انسان هستیم و انسان جایز‌الخطا است. من کتابهای زیادی درباره تاریخ ایران و لهستان خوانده‌ام. رابطه بین کشورهای ما همیشه خوب بوده".

 

فیاضی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:" من حرفهای کوبیاک را فراموش کرده‌ام. ما بیرون از زمین بازی همه با هم رفیق هستیم ولی درون زمین از همدیگر عصبانی می‌شویم. من شخصا با والیبالیست‌های زیادی از کشورهای مختلف رابطه خوبی دارم. شک ندارم که در شیکاگو اگر با کوبیاک روبرو شوم با او دست خواهم داد".

 

 

دیدگاه‌ها