کد خبر : 1622937 | 19 تیر 1398 ساعت 14:14 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دست دادن پنالتی در دقیقه 96

آیا حکیم زیاش از تیم ملی مراکش کناره گیری می کند؟

پس از حذف مراکش در جام ملت های آفریقا شایعاتی مبنی بر کناره گیری ستاره این تیم و آژاکس به گوش می رسد .

 آیا حکیم زیاش از تیم ملی مراکش کناره گیری می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت های آفریقا این روزها در کشور مصر در حال برگزاری است و در حال حاضر  تیم های سنگال، بنین، ماداگاسکار، تونس، ساحل عاج، الجزایر، نیجریه، آفریقا جنوبی تا به اینجا در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند و از امروز (چهارشنبه) بازی های این مرحله با انجام دو دیدار پی گرفته خواهد شد .


یکی از تیم های حال حاضر در این مسابقات تیم فوتبال مراکش بود که به رهبری سرمربی سرشناس خودشان هروه رنار یکی از تیم های مدعی این دوره به شمار می آمد.


این تیم با داشتن بازیکنانی مثل اشرف حکیمی، نورالدین امربات، مهدی بن عطیه و البته حکیم زیاش علی رغم ارائه بازی های درخشان در مرحله مقدماتی و کسب 9 امتیاز در مرحله حذفی درعین شگفتی درضربات پنالتی مغلوب تیم فوتبال بنین شد تا یکی از تیم های حذف شده جام ملت های آفریقا 2019 باشد .


بعد ازحذف تیم فوتبال مراکش شایعاتی مبنی بر کنارگیری حکیم زیاش ستاره تیم فوتبال آژاکس که در این فصل به همراه این تیم علی رغم قهرمانی در لیگ هلند تا یک قدمی حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت شنیده شد اما هنوز این خبر به تایید خود او نرسیده است.


مطمئنا این موضوع با پنالتی از دست رفته او در دقیقه 96 دیدار با بنین ارتباط دارد. گویا فشارهایی که از عدم به ثمر رساندن این پنالتی بر روی او آمده است باعث شد است که این ستاره 26 ساله عطای حضور در تیم ملی را به لقایش ببخشد.

دیدگاه‌ها