کد خبر : 1622985 | 19 تیر 1398 ساعت 16:55 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

از سانه و دمبله تا لئون بایلی

بایرن و گزینه های خرید جذاب برای خط حمله

بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود در درجه اول به لروی سانه و عثمان دمبله چشم دارد ولی جذب هر دو بسیار پیچیده خواهد بود.

بایرن و گزینه های خرید جذاب برای خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از جدایی فرانک ریبری و آرین روبن حالا بیش از پیش به تقویت خط حمله خود فکر می کند. تا به اینجا خریدهای بزرگ بایرن در خط دفاع صورت گرفته و لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد به این تیم پیوسته اند ولی هواداران در انتظار خریدهای جذاب در خط حمله هستند.

 

 

1418201

 

 

1415332

 

 

بایرنی ها روی لروی سانه و عثمان دمبله تمرکز کرده اند ولی جذب بازیکن از سیتی و بارسلونا کار ساده ای نخواهد بود. روز گذشته نیکو کوواچ سرمربی بایرن گفت که کار بایرن برای رقابت با تیم های مولتی میلیاردر بسیار دشوار است.

بایرنی ها اگر نتوانند سانه و دمبله را خریداری کنند، به سراغ گزینه های دیگر خود خواهند رفت.

 

 

1418482

 

 

حکیم زِیِش ستاره مراکشی آژاکس، جدیدترین ورودی لیست خرید تابستانی بایرن مونیخ است. حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن چندی پیش فاش ساخت که با مدیر برنامه های زِیِش گفت و گویی داشته است و او را از علاقه بایرن مطلع ساخته است. ستاره مراکشی فصل فوق العاده ای را در آژاکس پشت سر گذاشت و حالا تمایل به جدایی دارد. 

 

 

1414976

 

 

یانیک کاراسکو وینگر بلژیکی سابق اتلتیکو نیز دیگر گزینه بایرنی ها محسوب می شود. او ژانویه 2018 در انتقالی غیرمنتظره راهی دالیان چین شد ولی الان بی تاب بازگشت به فوتبال اروپاست. بایرن مدت هاست که به جذب کاراسکو فکر می کند و باید دید این بار قدمی جدی برخواهد داشت یا خیر.

استیون برگوین هلندی که برای پی اس وی آیندهوون بازی می کند نیز مورد علاقه بایرن قرار دارد. بایرن تنها تیمی نیست که خواهان جذب این هلندی است. تاتنهام، اینتر، یونایتد و آژاکس نیز تمایل به جذب برگوین دارند.

 

 

Image result for dani olmo

 

 

دیگر نام هایی که پیرامون بایرن شنیده می شوند، دنی اولمو و لئون بایلی هستند. دنی اولمو که محصول آکادمی بارسلوناست، برای دینامو زاگرب بازی می کند و اخیرا با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا قهرمان اروپا شد. او از بارسا هم پیشنهاد دارد.

 

 

Image result for LEON BAILEY

 

 

لئون بایلی جامائیکایی که فصل درخشانی در لوزکوزن پشت سر گذاشت، از سال 2016 برای این تیم آلمانی بازی می کند و حالا مدنظر بایرن قرار دارد. گفته می شد چلسی حاضر است برای جذب او 90 میلیون یورو هزینه کند اما محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن، حالا بایرن را به جدی ترین تیم خواهان بایلی تبدیل کرده است ولی واضح است که مونیخی ها حاضر نیستند چنین رقم بالایی برای ستاره جامائیکایی هزینه کنند.

باید توجه داشت که همه این بازیکنان، گزینه های ثانویه پس از لروی سانه و عثمان دمبله هستند. بایرن بدون شک با این دو جذابتر از گذشته خواهد شد ولی اگر جذب آنها با مشکل مواجه شود، گزینه های فوق می توانند روی میز قرار بگیرند.

همچنین سران بایرن برای تقویت خط میانی خود نیز روی مارک روکا بازیکن اسپانیول تمرکز کرده اند. ستاره 22 ساله اسپانیایی ممکن است طی هقته های آتی به خرید جدید باوارایی ها بدل شود. قیمت او 20 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

 

BARCELONA, SPAIN - SEPTEMBER 18:  Marc Roca of RCD Espanyol runs with the ball during the La Liga match between RCD Espanyol and Real Madrid CF at the RCDE stadium on September 18, 2016 in Barcelona, Spain.  (Photo by David Ramos/Getty Images)

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها