کد خبر : 1622993 | 19 تیر 1398 ساعت 17:41 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شماره یک همچنان در رویای لژیونر شدن

شرایط مبهم بیرانوند برای ادامه کار در پرسپولیس

در حالی که علیرضا بیرانوند بعد از گفتگو با مدیران تیم به تمرینات این تیم بازگشته، به دنبال این خواهد بود تا در اردوی ترکیه مذاکرات خود برای جدایی را پیگیری کند.

شرایط مبهم بیرانوند برای ادامه کار در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از سه فصل درخشان که با قهرمانی پیاپی با سرخ‌ها، حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، اکنون به شکل جدی‌تری به دنبال این است تا رویای حضورش در فوتبال اروپا را دنبال کند.


علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر همواره بحث جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا از سوی او داغ بوده، اینبار ماجرا را خیلی جدی‌تر دنبال می‌کند. بالا رفتن سن و البته نبود تورنمنت بین المللی در سطح ملی طی حداقل سه سال آینده، باعث شده تا او آخرین شانس‌های خود را با توجه به تصویری که در جام جهانی قبلی از خود به جا گذاشته را دنبال کند.


شماره یک پرسپولیس بعد از شروع تمرینات پیش فصل، علیرغم قراردادی که با باشگاه داشت مدتی در آن غیبت داشت و در این مدت گفته می‌شد او به دنبال توافق در زمینه پیشنهاداتی است که به دستش رسیده است. با این حال شرط بزرگ باشگاه برای دریافت رضایتنامه 700هزار دلاری مانع بزرگی در این زمینه پیش پای او قرار داده بود.


علیرضا بیرانوند که مدعی بود از لیگ‌های ژاپن، یونان، بلژیک و پرتغال پیشنهاداتی دارد، با توجه به این شرط مالی موفق به دنبال کردن مذاکرات خود نشد و در حالی که تحت فشار هواداران و باشگاه قرار داشت، بعد از گفتگو با مدیران این تیم در تمرینات حضور یافت.با این حال بیرانوند در گفتگو با مدیران این تیم همچنان این راه را برای خود باز گذاشت تا در صورت دستیابی به پیشنهاد خارجی بتواند در مذاکره با آنها، از باشگاه جدا شود. این در حالی است که پرسپولیس ساعاتی پیش تهران را به مقصد استانبول ترک کرده و اردوی پیش فصل آماده سازی خود را دنبال خواهد کرد.


در حال حاضر اما شایعات داغی در خصوص این بازیکن شکل گرفته است و طبق این اخبار، گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس مذاکرات خود را در استانبول با تیم‌های خواهانش دنبال خواهد کرد و امیدواری بیشتری برای جدایی و دستیابی به رویای لژیونر شدن پیش رو خواهد داشت.موضوعی که باعث خواهد شد تا در صورت توافقات احتمالی، پرسپولیس به شدت از حیث دروازه با خلا مواجه شود و برنامه جدید خود را برای در اختیار گرفتن دروازه‌بان دنبال کند. این در حالیست که طی روزهای اخیر موضوع عدم نیاز کالدرون به بوژیدار رادوشوویچ نیز باعث شده بود تا آنها با شرایط ویژه‌تری مواجه شود.


اتفاق نگران کننده اما اینجاست که در حال حاضر و در بازار کنونی دروازه‌بان خاصی که بتواند نیاز این تیم را برآورده کند حضور ندارد و همین موضوع باعث خواهد شد مسیر مذاکرات آنها به سمت گزینه خارجی برود و در این بخش بحث مسائل ارزی نیز مانع آنها خواهد شد تا با گزینه مطرحی به توافق دست یابند. این البته در حالی است که پیش از این و با شدت گرفتن شایعات مربوط به جدایی علیرضا بیرانوند، بحث‌هایی در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی و همچنین مذاکره با امیر عابدزاده شکل گرفته بود. حقیقی که اکنون نزدیک به یک دهه دور از فوتبال ایران است، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند و در انتظار پیشنهادی است که حضورش در فوتبال اروپا را تمدید کند و بر این اساس همچون فصول قبلی پیشنهادات داخلی خود را رد کرده است اما شاید پرسپولیس او را بار دیگر برای بازگشت وسوسه کند. در خصوص امیر عابدزاده نیز با توجه به حضورش در تیم ملی و تجربه لیگ پرتغال، امیدوار است تا با توجه به شرایط سنی‌اش رویاهای بزرگتر خود را در فوتبال اروپا دنبال کند.


باید دید با توجه به شرایط کنونی و اما و اگرهای موجود، در صورت رقم خوردن انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال اروپا، باشگاه چه برنامه‌ای برای جانشینی وی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها