کد خبر : 1623043 | 19 تیر 1398 ساعت 21:01 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

بارسلونا بهترین تیم برای من بود

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و جدید بارسلونا در مورد انتقال به این تیم صحبت کرد.

بارسلونا بهترین تیم برای من بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ یکی از بازیکنان درخشان آژاکس در فصل قبل بود که خیلی زود مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و انتقال او به نوکمپ قطعی شد. حالا این هافبک جوان مدعی شد سبک بازی تیم سابق وی به بارسلونا شباهت دارد و به همین دلیل بارسا برای وی بهترین گزینه بوده است. هواداران بارسلونا امیدوارند فرانکی دی یونگ وارث ستاره های درخشان هلندی سابق نوکمپ باشد.

 

1417265

 

فرانکی دی یونگ گفت: "سبک بازی بارسلونا مبتنی بر مالکیت توپ و کنترل جریان بازی است و من معتقدم با توجه به نوع بازی من، بارسا بهترین تیم برای من خواهد بود. من دوست دارم بتوانیم فوتبال جذابی برای طرفداران بارسلونا ارائه دهیم زیرا من فکر می کنم افرادی که به ورزشگاه می آیند می خواهند از بازی تیم مورد علاقه خود لذت ببرند. من فکر می کنم این همان فلسفه بازی یوهان کرایف است که همیشه بخشی از سبک بازی آژاکس و بارسلونا بوده است.

فوتبالی که بارسلونا برای سال ها بازی کرده، هنوز همانطور بازی می کنند... من بازی های ژاوی، اینیستا و بوسکتس در خط میانی را تماشا می کردم. و لیونل مسی هم اینجا هست که بهترین بازیکن دنیا و الگوی من.

این را هم اضافه کنم که خیلی انتخاب پیچیده ای نیست؛ هر پسربچه ای دوست دارد برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند؛ کاری که من هم انجام دادم؛ هرچند قبلا فکر می کردم که آرسنال هم خیلی قشنگ بازی می کند."

دی یونگ در پایان در مورد بازی کردن در کنار ستاره های بزرگ بارسلونا گفت: "من نمی توانم برای آغاز تمرینات بارسلونا صبر کنم و امیدوارم در کنار بازیکنان بارسلونا قادر به فتح جام های فراوانی باشیم."

دیدگاه‌ها