کد خبر : 1623045 | 19 تیر 1398 ساعت 22:05 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

شانس بالای بارسلونا برای جذب مدافع یوونتوس

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی یوونتوس مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته است.

شانس بالای بارسلونا برای جذب مدافع یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل نسبتا خوب در یوونتوس، به نظر می رسد مائوریتسیو ساری علاقه ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد و این مدافع پرتغالی که مشتری های بزرگ و نامداری نیز دارد، در آستانه جدایی از یوونتوس قرار گرفته است.

 

1417077

 

اگرچه مدتی قبل به نظر می رسد انتقال ژائو کانسلو به منچسترسیتی نهایی شده باشد، اما عدم توافق مالی و تمایل باشگاه انگلیسی به وارد کردن دانیلو به این انتقال باعث بر هم خوردن معامله شد و طبق ادعای گاتزتا دلا اسپورت، حالا بارسلونا از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید ژائو کانسلو برخوردار است. پپ گواردیولا هنوز هم امیدوار است زمینه انتقال کانسلو به انگلیس فراهم شود اما فعلا شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود ندارد.

 

بارسلونا 2 سال قبل و پیش از انتقال ژائو کانسلو از والنسیا به اینتر نیز خواهان جذب او بود اما این مدافع پرتغالی ترجیح داد 2 فصل در سری آ بازی کند و حضور در تیم هایی چون اینتر و یوونتوس را تجربه کرد. حالا یوونتوس برای فروش ژائو کانسلو درخواست 60 میلیون یورو از بارسلونا داشته و احتمال نهایی شدن این انتقال کم نیست.

 

این در حالیست که تیم هایی چون بایرن مونیخ و حتی اینتر هم خواهان جذب ژائو کانسلو شده اند اما به نظر می رسد شانس انتقال او به بارسلونا بیشتر از دیگر رقبا باشد.

دیدگاه‌ها