کد خبر : 1623085 | 20 تیر 1398 ساعت 09:55 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

نمی خواهم با ژاوی و اینیستا مقایسه شوم

فرانکی دی یونگ، ستاره جدید بارسلونا، اعلام کرد که علاقه ای به مقایسه شدن با ژاوی و آندرس اینیستا، اسطوره های این باشگاه کاتالانی ندارد.

نمی خواهم با ژاوی و اینیستا مقایسه شوم

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ بعد از فصلی درخشان با آژاکس، با انتقالی 81 میلیون دلاری به بارسلونا پیوست. بازی های خوب او در ترکیب آژاکس و تیم ملی هلند باعث شده تا بسیاری او را با ژاوی و اینیستا مقایسه کنند اما او تاکید کرد که به چنین مقایسه ای هایی علاقه ندارد.

او به بارسا تی وی گفت:" نمی خواهم با این بازیکنان مقایسه شوم. بارسا باشگاه فوق العاده ای برای هافبک هاست. آنها توپ را خیلی خوب حفظ می کنند. آنها کنترل بازی را در دست می گیرند. این کاملا مناسب بازی من است.

 

1417423

 

می خواهم در بیشتر بازی ها از ابتدا بازی کنم. همه بازیکنان می خواهند. من هر چقدر بتوانم در تمرینات سخت تلاش می کنم تا نشان بدهم که چه کارهایی می توانم در بازی ها انجام بدهم.

من فوتبال هجومی را دوست دارم؛ برای اینکه جذاب است و برای اینکه وقتی مردم به ورزشگاه می آیند، سرگرم می شوند. هم من و هم بارسا بسیار مشتاقیم که امسال قهرمان چمپیونزلیگ شویم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد."

فصل گذشته دی یونگ با آژاکس فاصله چندانی تا آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان نداشت اما دریافت سه گل در نیمه دوم دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل تاتنهام، حذف دردناکی را برای آنها رقم زد.

دیدگاه‌ها