کد خبر : 1623086 | 20 تیر 1398 ساعت 10:46 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار عجیب مرادی به تمرینات سنگین با وجود مصدومیت

با دررفتگی کتف؛ کار سهراب به اتاق عمل کشید!(عکس)

سهراب مرادی برای چندمین بار متوالی در ماههای اخیر با مصدومیت مواجه شد و این بار به اتاق عمل رفت!

با دررفتگی کتف؛ کار سهراب به اتاق عمل کشید!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گویا ماجرای مصدومیت های متوالی سهراب مرادی تمامی ندارد. همین چند هفته قبل بود که او از ناحیه کتف به شدت آسیب دید و قرار بود بعد از چند هفته فیزیوتراپی و معاینه دوباره تمریناتش را از سر بگیرد. 


پیش از آن هم که سهراب در ماههای اخیر درگیر دیسک کمرش شده بود و حتی به خاطر درمان این مصدومیت راهی کشور آلمان شد. این آسیب دیدگی البته تقریبا بهبود یافته، اما زمانبندی نامناسب این وزنه بردار المپیکی و رکورددار اتفاقات عجیبی را برای او رقم زده است. 


عصر روز گذشته سهراب مرادی که هنوز زمان کافی برای درمان مصدومیت کتفش نگذشته بود، اقدام به تمرین و بالا بردن وزنه کرد. در جریان همین تمرین بار دیگر او از همان ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. 


بعد از انتقال مرادی به بیمارستان مشخص شد که کتف این وزنه بردار دچار دررفتگی شده است. پزشکان متخصص سریعا سهراب را به اتاق عمل بردند و بعد از بیهوشی کتف او را جا انداختند. 


گویا سهراب برای بازگشت به تخته وزنه برداری عجله زیادی دارد، اما زمان کافی برای درمان مصدومیتش نگذشته و به توصیه پزشکان هم توجهی نمی کند.


حالا 3 مصدومیت شدید و سنگین در ماههای اخیر سهراب مرادی را با یک شوک بزرگ مواجه کرده و به نظر می رسد او باید فعلا تمریناتش را متوقف کند تا با گرفتن MRI مشخص شود که چه زمانی می تواند به تمرینات برگردد. 


تمامی این اتفاقات حضور سهراب مرادی در مسابقات جهانی 2019 و المپیک 2020 را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

1418583

دیدگاه‌ها