کد خبر : 1623105 | 20 تیر 1398 ساعت 12:08 | 957 بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان داریم

علیرضا منصوریان در گفتگو با AFC گفت: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و می خواهیم الاتحاد را شکست دهیم.

منصوریان: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن اصفهان دیدار حساسی را با الاتحاد عربستان برگزار خواهد کرد. این بازی یکی از سرنوشت ساز ترین مسابقات تاریخ تیم ذوب آهن است که این فرصت را به آن ها می دهد تا به جمع 8 تیم برتر آسیا و 4 تیم برتر غرب آسیا صعود کنند.

 

علیرضا منصوریان سرمربی سبزهای اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تمرینات آماده سازی تیم ذوب آهن گفت: ما تمرینات بدنسازی و قدرتی را انجام می دهیم. ما سخت کار می کنیم تا در شرایط مناسب باشیم برای دیدار با الاتحاد. ما بازی های دوستانه زیادی را برنامه ریزی کرده ایم و 6 مینی کمپ هم در اصفهان خواهیم داشت.

 

وی افزود: ما از تیم های زیادی دعوت کردیم تا به اصفهان بیایند، مینی کمپ آغازمان در جنوب ایران خواهد بود، جایی که آب و هوایش شبیه به دبی و دوحه است.

 

منصوریان همچنین راجع به تیم حریف هم گفت: من الاتحاد را میشناسم و آن ها را آنالیز کرده ام. تمام بازی های فصل قبلشان چه در لیگ و چه در آسیا را تماشا کردم. ما تیم جدیدی برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داریم و بازیکنانی که فصل پیش در تیم ما بودند حالا خیلی هایشان حضور ندارند.

 

سرمربی ذوب آهن با اشاره به این جوانگرایی عنوان کرد: ما با تیم جدید تر در لیگ قهرمانان رقابت می کنیم، بازیکنانی که تجربه بازی در این سطح را ندارند و به همین خاطر ما از لحاظ روحی روانی هم با آن ها کار می کنیم.

 

منصوریان در پایان افزود: مطمئنا ما یک بازی آسان نخواهیم داشت اما این برای الاتحاد هم صادق است.

دیدگاه‌ها