کد خبر : 1623110 | 20 تیر 1398 ساعت 12:43 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

نیمار با 3 گل محبوب هواداران بارسلونا می شود

خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در مورد بازگشت احتمالی نیمار به نوکمپ صحبت کرد.

نیمار با 3 گل محبوب هواداران بارسلونا می شود


به گزارش "ورزش سه"، نیمار 27 ساله از جدایی 2 سال قبل خود از بارسلونا پشیمان بوده و به دنبال راهی برای بازگشت به این تیم است. خوان گاسپارت مدعی شد اگرچه نحوه جدایی نیمار خوشایند نبوده، اما نمی توان تا ابد درهای باشگاه را روی چنین بازیکنانی بست.

 

خوان گاسپارت گفت: "نیمار یک بازیکن استثنایی است. نحوه جدایی او از بارسلونا مورد پسند هیچکس نبود اما PSG همه کار برای خرید نیمار در آن مقطع انجام داد. آنها شرایط مالی بهتری را ارائه دادند، کسی این رفتار را دوست نداشت و سبک جدایی نیمار هواداران را ناراحت کرد.

 

1417047

 

اما حالا به نظر می رسد او از جدایی پشیمان بوده و می خواهد به بارسلونا بازگردد. اگر نیمار به اشتباه خود اعتراف کند دیگر چه کاری می توان انجام داد؟ می خواهیم تا ابد جلوی بازگشت او را بگیریم؟

 

باید قرارداد مالی سنگینی با نیمار امضا کرد زیرا انگار او علاقه ای ندارد تاوانی بابت رفتارش بدهد. از نظر فوتبالی کیفیت نیمار فوق العاده است اما گاهی او کارهایی انجام می دهد که بر خلاف فلسفه باشگاه ما است.

 

اینکه نیمار به اشتباه خود اعتراف می کند افتخارآمیز خواهد بود اما عملکرد هیئت مدیره بر اساس جام و نه غرور مورد نقد قرار می گیرد. اگر نیمار سه گل برای بارسلونا به ثمر برساند، استادیوم وی را مورد ستایش قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها