کد خبر : 1623117 | 20 تیر 1398 ساعت 13:18 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شماره جادویی رئال مادرید به هازارد می رسد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، احتمالا شماره 7 این تیم را بر تن خواهد کرد.

شماره جادویی رئال مادرید به هازارد می رسد

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته است از نهایی شدن انتقال ادن هازارد، ستاره جدید الورود و 28 ساله بلژیکی چلسی به رئال مادرید می گذرد اما بر خلاف عرف، هنوز تکلیف شماره این بازیکن مشخص نشده است.

 

نشریه آ.اس مدعی شد احتمالا به زودی جدایی ماریانو دیاز، مهاجم شماره 7 این تیم از رئال مادرید قطعی خواهد شد و اگرچه وی خواهان ماندن در برنابئو است، اما نام او جایی در لیست زین الدین زیدان برای فصل بعد ندارد و لباس شماره 7 خالی خواهد شد که برنامه رئال مادرید اهدای این شماره به ادن هازارد است.

 

1412774

 

هازارد سالهاست لباس شماره 10 را بر تن می کند اما لوکا مودریچ که تازه بعد از جدایی خامس صاحب این شماره شده بود، علاقه ای به اهدای آن به ادن هازارد ندارد. همچنین با توجه به احتمال بالای جدایی گرت بیل، پیراهن پرطرفدار 11 نیز احتمالا به زودی خالی خواهد شد اما هم هازارد و هم باشگاه ترجیح می دهند شماره 7 به گران ترین خرید سال های اخیر رئال مادرید برسد.

 

در تاریخ رئال مادرید شماره 7 از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار اسنت و گلزنان بزرگی چون رائول و کریستیانو رونالدو با این شماره 7 سالها برای این باشگاه درخشیده اند و حالا هواداران لوس بلانکوس بعد از یک فصل تحمل دیدن این شماره بر تن ماریانو دیاز، امیدوارند هازارد دوباره روزهای شیرین گذشته را تکرار کند.

دیدگاه‌ها