کد خبر : 1623119 | 20 تیر 1398 ساعت 13:28 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیاس دلیخت به منچستر یونایتد پیشنهاد شده است

گفته می‌شود که خرید ماتیاس دلیخت از سوی مینو رایولا مدیر برنامه های سرشناس او به اد وودوارد رئیس باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد شده است

ماتیاس دلیخت به منچستر یونایتد پیشنهاد شده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر از مدت ها قبل جزو باشگاه های علاقه مند به ماتیاس دلیخت، مدافع جوان باشگاه آژاکس آمستردام بوده است. بنظر می‌رسید که انتقال دلیخت به یوونتوس قطعی شده بود اما خبر های اخیر حاکی از کند شدن روند مذاکرات دو باشگاه است و گفته می‌شود یوونتوس حاضر به پرداخت رقم درخواستی آژاکس نیست. 

 

حالا یان مکگوین، روزنامه نگار انگلیسی، مدعی شده است که مینو رایولا موکل خود را به اد وودوارد، رئیس باشگاه منچستر پیشنهاد کرده است او اظهار داشت: "قطعا منچستر در این پنجره نقل و انتقالاتی به دلیخت بسیار علاقه نشان داده است، اما آنها نسبت به اینکه مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن است بدگمان هستند. او تا این لحظه در مورد پوگبا برای آنها بسیار مشکل ساز بوده است.

 

1412639

 

به من گفته شد که هفته گذشته مینو رایولا دوباره با اد وودوارد تماس گرفته تا خرید دلیخت را به او پیشنهاد کند. مشکل خرید دلیخت هیچ گاه قیمت درخواستی آژاکس که حدود 75 میلیون یورو است نبوده، بلکه مبلغ 10 میلیون حق کمیسیونی است که رایولا میخواهد. 

 

معمولا حق کمیسیون یک ایجنت بین 6 تا 7.5 درصد از مبلغ انتقال است و یا حداکثر 10 درصد، اما همانند انتقال پوگبا، رایولا بیشتر از آن می‌خواهد. فکر می‌کنم این موضوع مشکل ساز بوده است، از آنجایی که باشگاه های بارسلونا، یوونتوس و منچستر مشکلی با پرداخت قیمت درخواستی آژاکس نداشته اند اما مایل به پرداخت مبلغ مورد نظر رایولا نبوده اند."

دیدگاه‌ها