کد خبر : 1623134 | 20 تیر 1398 ساعت 14:54 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب رافا نادال به شایعه انتقال پوگبا به رئال

پل پوگبا با درخواست مستقیم زین الدین زیدان، تبدیل به یکی از گزینه های خرید تابستانی رئال مادرید شده است.

واکنش جالب رافا نادال به شایعه انتقال پوگبا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تا به اینجا 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته، حالا تنها در صدد جذب پل پوگبا از منچستریونایتد است. هرچند فعلا تمرکز اصلی سران این باشگاه روی فهرست خروجی است اما مذاکرات ابتدایی با یونایتد شروع شده.

باشگاه انگلیسی فعلا تمایلی برای فروش این ستاره فرانسوی نشان نداده اما خود بازیکن یک بار صراحتا از علاقه اش برای جدایی صحبت کرده و ایجنت او مینو رایولا هم در دو سه نوبت تاکید کرده است که پوگبا تمایلی برای ادامه کار در یونایتد ندارد. گفته می شود رقم احتمالی انتقال پوگبا، 170 میلیون یورو خواهد بود.

 

 

1418633

 

 

رافا نادال، تنیسور مشهور اسپانیایی که از دوآتشه های رئال است، این روزها به خاطر جام ویمبلدون در لندن حضور دارد. او که با شکست کوئری توانسته راهی نیمه نهایی شود، پس از این بازی و در نشستی خبری با سوالی در مورد انتقال پوگبا به رئال روبرو شد.

نادال در پاسخ به این سوال گفت:« پوگبا فوتبالیست بزرگی است ولی برخی مواقع ارقام نقل و انتقالات دیوانه کننده می شوند. به همین دلیل موافق چیزی نیستم که از نظرم اغراق آمیز باشد.»

 

نادال در مورد شانس رئال برای موفقیت در فصل آینده نیز گفت:« من همیشه به تیمم ایمان دارم و معتقدم رئال می تواند فصل بعد، قهرمان اروپا و لالیگا شود ولی همیشه اوضاع بر وفق مراد شما پیش نمی رود. مثل اتفاقی که فصل گذشته رخ داد و همه چیز بد بود.»

 

دیدگاه‌ها