کد خبر : 1623157 | 20 تیر 1398 ساعت 17:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک بلوگرانا؛ شورش کنید و به بارسلونا بروید

بارسا در فصول اخیر به یک استراتژی جالب برای جذب ستاره های بزرگ متوسل شده است؛ ترغیب بازیکن به شورش.

تاکتیک بلوگرانا؛ شورش کنید و به بارسلونا بروید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا به خصوص در دوران جوزپ ماریا بارتومئو ضمن غافل شدن از استعدادهای لاماسیا، بیشتر سعی در جذب ستاره های گران قیمت داشته است. ستاره هایی که بعضا برای جذب شان سختی های زیادی نیز متحمل شده است.

 

 

1418159

 

 

همین تابستان بارسا قصد جذب نیمار و گریزمان را دارد و هر دو بازیکن دست به شورش زده و از حضور در تمرینات پی اس جی و اتلتیکو خودداری کرده اند. در مورد گریزمان، او پیش از این اطلاع داده بود که از اتلتیکو خواهد رفت ولی پس از اختلاف و بن بست در مذاکرات بارسا و اتلتیکو، سران باشگاه مادریدی گریزمان را موظف کردند که در تمرینات پیش فصل حاضر شود و او از این کار خودداری کرده است.

نیمار هم قرار بود دوشنبه گذشته پیش به پاریس بیاید و تمریناتش برای فصل بعد را شروع کند اما در برزیل ماند و این قضیه، خشم سران پی اس جی را باعث شد.

 

 

1418658

 

 

در سال های اخیر می توان به انتقال عثمان دمبله اشاره کرد. ستاره فرانسوی برای تحت فشار قرار دادن مسئولان دورتموند، از حضور در تمرینات خودداری کرد و پس از دو هفته توانست مجوز انتقالش به بارسا را دریافت کند.

انتقال کوتینیو نیز شرایط مشابهی داشت. او تابستان 2017 حاضر نشد لیورپول را در بازی پلی آف لیگ قهرمانان همراهی کند و چند ماه بعد یعنی در ژانویه 2018 توانست از باشگاه انگلیسی جدا شود.

لوئیس سوارز و ماسکرانو، دیگر بازیکنان بارسا بودند که رسما از لیورپول درخواست جدایی دادند و کمی بعد راهی بارسلونا شدند. روشی که در مورد بارسلونا معمولا جواب داده و منجر به جدایی بازیکنان شورشی شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها