کد خبر : 1623212 | 20 تیر 1398 ساعت 20:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت PSG از روش بارسا برای جذب نیمار

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن از رفتار مدیران بارسلونا به ستوه آمده است.

عصبانیت PSG از روش بارسا برای جذب نیمار


به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به حفظ نیمار ندارد و ستاره ای که 2 سال قبل و با مبلغ 222 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ راهی پاریس شد، به زودی احتمالا از این تیم جدا خواهد شد.

 

1418112

 

نشریه اسپورت مدعی شد ناصر الخلیفی از دست سران بارسلونا عصبانی بوده و قصد ندارد نیمار را با رقم پایینی راهی نوکمپ کند. در واقع مدیران پاری سن ژرمن حس می کنند نیمار قصد دارد با ایجاد جنجال در هنگام جدایی، شرایط را طوری پیش ببرد که باشگاه فرانسوی چاره ای جز فروش او نداشته باشد. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، پاری سن ژرمن مجبور می شود نیمار را با رقمی پایین تر از حد انتظار به فروش برساند و این اتفاق از نظر مالی به سود بارسلونا خواهد بود.

 

البته پاری سن ژرمن قصد دارد نیماررا به حداقل به قیمت خرید خود یعنی همان 222 میلیون یورویی که 2 سال قبل برای خرید وی به بارسلونا پرداخت کرد به فروش برساند. آبی اناری ها علاقه دارند با بازیکنانی چون عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو یا ایوان راکیتیچ وارد معامله شوند تا رقم پرداختی آنها کاهش یابد اما پاری سن ژرمن تنها از بارسلونا پول نقد می خواهد و به هین دلیل آینده این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها