کد خبر : 1623213 | 20 تیر 1398 ساعت 20:56 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع اینتر به انتقال دی لیخت به یوونتوس

استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر، به تمجید از آنتونیو کونته، سرمربی جدید این تیم پرداخت.

واکنش مدافع اینتر به انتقال دی لیخت به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت مدافع جوان و آینده دار آژاکس و رقیب استفان دی فرای در تیم ملی هلند در آستانه انتقال به یوونتوس است و مدافع هلندی اینتر ضمن ابراز بی اطلاعی از روند مذاکره، دی لیخت را بازیکنی بزرگ و دوست خود توصیف کرد.

 

استفان دی فرای گفت: "من می خواهم سطح بازی خودم را بهبود بخشم و به عنوان یک بازیکن مهم در این اینتر رشد کنم. ایده های کونته بسیار روشن است و ما آنچه که او دقیقا از ما می خواهد را درک می کنیم. کونته از ما می خواهد به سختی کار کنیم و عرق ما را در می آورد زیرا بازی فشرده مدنظر اوست و به همین دلیل نیز تمرینات ما پرفشار است.

 

1418709

 

دفاع سه نفره یا چهار نفره؟ این موضوع برای من اهمیت ندارد. مهمترین موضوع این مفهوم است که ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم. احتمال انتقال دی لیخت به یوونتوس؟ من هیچ چیز در مورد مذاکرات دی لیخت با یوونتوس نمی دانم، اما با توجه به سن دی لیخت، او یک بازیکن بزرگ و همچنین یک دوست خوب برای من است.

 

فتح اسکودتو؟ ما فقط سه روز است کار خود آغاز کرده ایم و در حال حاضر خیلی خوب کار می کنیم. ما می خواهیم به حداکثر توان خود دست یابیم و بعد خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما می خواهیم جهش بزرگی داشته، پیشرفت و رشد کنیم تا بیشترین بهره را از فصل پیش رو ببریم."

دیدگاه‌ها