کد خبر : 1623220 | 20 تیر 1398 ساعت 23:06 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین پیشنهاد رسمی اینتر برای خرید لوکاکو

مذاکره اینتر برای خرید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و تنومند با سران یونایتد آغاز شده است.

اولین پیشنهاد رسمی اینتر برای خرید لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در حال حاضر تبدیل به مهم ترین هدف اینتر در بازار تابستانی شده و پیر آسیلیو، مدیر ورزشی این باشگاه دیشب برای مذاکره مستقیم با مدیران یونایتد راهی انگلیس گشته است. اینتر علاقمند است پیشنهاد پرداخت 10 میلیون یورو به شکل قرضی و دو بار 30 میلیون یورو برای دو سال آینده که در مجموع 70 میلیون یورو می شود مورد قبول مدیران یونایتد قرار گیرد.

 

فابرتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی ساعتی قبل اولین قرار ملاقات بین آسیلیو و باشگاه یونایتد انجام شده و آسیلیو علاقه شدید این باشگاه برای خرید لوکاکو را به گوش مدیران یونایتد رسانده است.

 

1409214

 

شیاطین سرخ علاقمندند مهاجم بلژیکی خود را با قیمت نقد 75 میلیون یورویی به فروش برسانند اما اینتر تلاش می کند مدیران این تیم را برای پیشنهاد پرداخت قسطی و قرارداد 5 ساله برای روملو لوکاکو با حقوق سالانه 7.5 میلیون یورو به وی راضی کند.

 

پیش از این یونایتد پیشنهاد اینتر برای معاوضه روملو لوکاکو با بازیکنانی چون مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان که در فهرست مازاد آنتونیو کونته قرار گرفته بودند را رد کرده بود و به نظر می رسد نراتزوری کار آسانی برای خرید مهاجم 26 ساله یونایتد ندارد.

دیدگاه‌ها