کد خبر : 1623255 | 21 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر تایید کرد: مذاکره رسمی برای جذب لوکاکو

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر میلان تایید کرد که این باشگاه ایتالیایی برای جذب روملو لوکاکو از منچستریونایتد به صورت رسمی اقدام کرده است.

اینتر تایید کرد: مذاکره رسمی برای جذب لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره احتمال انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی منچستریونایتد به اینتر میلان، باشگاه ایتالیایی به صورت رسمی تایید کرد که لوکاکو یکی از هدفهای نقل و انتقالاتی این باشگاه است. اینتر برای به توافق رسیدن با ستاره بلژیکی، بعضی از مسئولین خود را به انگلیس فرستاده است.

 

1415532

 

لوکاکو که تا سال 2022 با یونایتد قراداد دارد در سال 2017 با قراردادی به ارزش 94 میلیون دلار از اورتون به شیاطین سرخ منتقل شده و یونایتد قصد دارد مبلغ پرداختی برای جذب او را از فروشش تامین کند. به همین علت بوده که مسئولین یونایتد پیشنهاد اولیه اینتر برای انتقال قرضی لوکاکو را رد کرده‌ بودند.

 

1418775

 

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر دیروز بعد از بازگشت از انگلیس، در شهر میلان به خبرنگاران گفت:" ما با باشگاه منچستریونایتد درباره لوکاکو جلسه داشتیم. بین این دو باشگاه مهم مذاکراتی رسمی در جریان است. باید ببینیم چه پیش می‌آید".

 

مدیر ورزشی اینتر در ادامه گفت:" همه بازیکنانی که ما به دنبال‌شان هستیم هدف‌هایی هستند که درباره جذب آنها با آنتونیو کونته به توافق رسیده‌ایم. ما قصد داریم درخواستهای او را در یک چارچوب مالی مشخص برآورده کنیم".

 

دیدگاه‌ها