کد خبر : 1623264 | 21 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلندی فصل بعد در آلیانز آرنا یا اولدترافورد؟

بعد از اعلام تمایل منچستریونایتد برای جذب استیون برگوین، ستاره آیندهوون، ایجنت او می‌گوید ستاره هلندی همچنان منتظر پیشنهاد بایرن مونیخ خواهد ماند.

ستاره هلندی فصل بعد در آلیانز آرنا یا اولدترافورد؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های استیون برگوین، ستاره هلندی آیندهوون می‌گوید او منتظر اقدام و پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذبش خواهد ماند ولی در عین حال هشدار داد که چون باشگاه‌های دیگری هم خواهان او هستند موکلش نمی‌تواند برای همیشه منتظر بایرن بماند.

 

اشاره مدیر برنامه‌های ستاره هلندی به باشگاه منچستریونایتد است که اخیراً از تمایل خود برای جذب این ستاره آیندهوون پرده برداشته. برگوین فصل گذشته یکی از ستاره‌های لیگ هلند بود و با 14 گل و 12 پاس گل برای تیمش نام خود را به عنوان یکی از بهترین‌های ارد دیویزی مطرح کرده است.

 

1418788

 

درحالیکه چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب برگوین هستند او شخصاً دوست دارد در بایرن مونیخ بازی کند اما باشگاه منچستریونایتد هم تمایل زیادی به جذب ستاره هلندی دارد.

 

به همین علت بود که مدیر برنامه‌های برگوین با بایرن مونیخ که به نظر می‌رسد به دلیل امیدواری به جذب لروی سانه دیگر تمایل زیادی برای گفتگو با برگوین ندارد، اتمام حجت کرد و گفت:" ما تا حالا هیچوقت نگفته‌ایم که صبرمان دارد لبریز می‌شود. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است که برای بازیکنی مثل برگوین می‌تواند مقصد ایده‌آلی باشد. بایرن می‌تواند تا هر وقت که دلش می‌خواهد بررسی کند".

 

مدیر برنامه‌های ستاره هلندی در ادامه گفت:" ولی بایرن باید بداند که از سوی دیگر باشگاههای دیگری هم هستند که او را می‌خواهند. منچستریونایتد هم بدون شک باشگاه خوبی است".

 

دیدگاه‌ها