کد خبر : 1623278 | 21 تیر 1398 ساعت 12:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی پسرخاله جرارد در اولین بازی برای لیورپول

اولین دیدار دوستانه پیش‌ فصل لیورپول با اتفاقی جالب همراه بود: گلزنی پسرخاله استیون جرارد در اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه.

گلزنی پسرخاله جرارد در اولین بازی برای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روند آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به صورت رسمی و با برگزاری یک بازی دوستانه با ترنمر رورز آغاز کرد. دیداری که لیورپول با بازیکنان جوان و کمتر به میدان رفته خود در فصل گذشته بازی کرد و موفق شد حریفش ترنمر رورز را با نتیجه 6-0 در هم بکوبد.

 

اما یکی از نکات جالب این بازی گلزنی بابی دانکن بود. پسرخاله استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول که دیروز اولین بازی خود برای تیم اول لیورپول را تجربه کرد و موفق شد در اولین بازی خود برای باشگاه محبوبش گلزنی کند.

 

1418798

 

در جریان این بازی با اینکه مهاجمین بزرگ لیورپول، محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو حضور نداشتند اما مهاجمین جوان قرمزها روز خوبی برای هواداران این تیم که در ورزشگاه حاضر بودند فراهم کردند.

 

با وجود درخشش جوانانی مثل ریان بروستر که در این بازی دو گل به ثمر رساند و بازی درخشانی که الکس اوکسلید چمبرلین به نمایش گذاشت و همچنین به میدان آمدن دیووک اوریگی و گلزنی‌اش در این بازی،  یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های بازی برای هواداران لیورپول گلی بود که توسط بابی دانکن به ثمر رسید.

 

1418796

 

بابی دانکن، پسرخاله استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول است که در بازی دیروز موفق شد برای اولین بار با پیراهن تیم اول باشگاه گلزنی کند.

 

بابی دانکن فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی تیم جوانان لیورپول بود و برای این تیم 32 گل به ثمر رساند. یورگن کلوپ قصد دارد تا جای ممکن به دانکن میدان بدهد تا او را از دسترس بوروسیا دورتموند و باشگاه‌های دیگر آلمانی که به دنبال شکار ستاره‌های جوان انگلیسی هستند دور نگه دارد.

 

دیدگاه‌ها