کد خبر : 1623286 | 21 تیر 1398 ساعت 12:53 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

آیا جانشین پاتوسی از ایتالیا می آید؟

استقلال به دنبال مهاجم کیه وو ورونا

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال قصد دارد مهاجم باشگاه کیه وو ورونای ایتالیا را به جمع آبی پوشان اضافه کند.

استقلال به دنبال مهاجم کیه وو ورونا

 

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل پوچارلی، مهاجم باشگاه کیه‌وو ورونا که به‌عنوان بازیکن قرضی از امپولی در این تیم حضور دارد موردتوجه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال قرار دارد و استراماچونی قصد دارد شرایط ممکن برای جذب او و انتقالش به استقلال را بررسی کند.


این در حالی است که کالچیو مرکاتو از باشگاه آسکولی هم به‌عنوان مشتری پوچارلی یادکرده و می‌گوید آسکولی برای جذب این مهاجم از کیه‌وو در حال تلاش است.


این مهاجم اهل prato ایتالیا متولد 17 ژوئن سال 1991 است (28 ساله) است و فوتبالش را از باشگاه امپولی که آن زمان در سری B حضور داشت آغاز کرد و محصول آکادمی این باشگاه محسوب می‌شود. او از سال 2010 به آمپولی منتقل شد و بعد از انجام تنها 5 بازی درطی  دو فصل به "گاورانو" قرض داده شد. او پس از انجام 17 بازی در این تیم و به ثمر رساندن 10 گل مجدداً به آمپولی بازگشت. اما این بار او در طی دو فصل حضور در سری B باشگاه‌های ایتالیا و انجام 55 بازی و 7 گل زده  پس از دو فصل به همراه این تیم به سری A ایتالیا صعود کرد. پوچارلی با توجه به پیشنهاد‌هایی که داشت ترجیح داد بازهم در تیم خودش بماند و سه فصل به همراه این تیم در سری A در 104 بازی به میدان رفت و با 17 گل زده در فصل 2017 -2018 به باشگاه کیه وو ورونا منتقل شد. پوچارلی در اولین فصل حضورش در کیه وو 22 بازی و دو گل به ثمر رساند اما به علت مصدومیت در فصل بعدی توانست حضورش را کیه وو ادامه دهد و تنها در 10 بازی این تیم را همراهی کرد.


 این در حالی است که پست اصلی پوچارلی هافبک پشت مهاجم است و به شکل تخصصی در پست مهاجم نوک کمتر به بازی گرفته می‌شود. او قابلیت استفاده از هر دوپایش را دارد اما در کل یک بازیکن چپ پا به شمارمی آید. پوچارلی که در ترنسفرمارکت ارزشی (نه قیمت) 2 میلیون یورویی دارد و در 135 بازی در سری آ به میدان رفته است . یکی ازگل‌های او که در ورزشگاه سن سیرو از پشت محوطه جریمه به سمیر هندانوویچ زده به‌عنوان گل ماه ایتالیا انتخاب‌شده است. همچنین او در کارنامه خود گلزنی به تیم هایی مثل رم، اینتر، سامپدوریا و اودینزه را دارد.


باید دید آیا استراماچونی می‌تواند مهاجم ایتالیایی را برای سفر به ایران و حضور در ترکیب استقلال راضی کند یا او درنهایت یک مشتری ایتالیایی مثل آسکولی را ترجیح خواهد داد. چرا که باشگاه آسکولی که در سری بی حضور دارد نیز در حال تلاش است تا پوچارلی را به خط حمله تیمش اضافه کند و در حال مذاکره با کیه وو است.  به هر حال چیزی که مشخص است مسئولان استقلال برای به خدمت گرفتن  جانشین آیاندا پاتوسی که به باشگاه بن یاس پیوسته است به دنبال یک بازیکن شاخص هستند.

 

1418836

 

دیدگاه‌ها