کد خبر : 1623290 | 21 تیر 1398 ساعت 13:00 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقای ریش در امیریتس پا به توپ شد(عکس)

جیمز هاردن، ستاره بسکتبال NBA در قالب یک برنامه تبلیغاتی با پیراهن آرسنال در ورزشگاه امیریتس حاضر شده و در مقابل رسانه‌ها پا به توپ شد.

آقای ریش در امیریتس پا به توپ شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیمز هاردن، ستاره بسکتبال NBA که لقب آقای ریش را یدک می‌کشد در قالب یک برنامه تبلیغاتی کمپانی آدیداس، اسپانسر جدید آرسنال در ورزشگاه این باشگاه انگلیسی، امیریتس، حاضر شده و به همراه ریس نلسن، ستاره جوان آرسنال پا به توپ شد.

 

1418810

 

گارد تیم هوستون راکتس در این برنامه تبلیغاتی پا به توپ شده و با ریس نلسون، ستاره جوان آرسنال در مقابل دوربین‌ها به انجام حرکات ورزشی پرداخت. جیمز هاردن مسلماً در زمین بسکتبال شم فوق‌العاده‌ای در پیدا کردن تور حلقه‌ها دارد ولی او نشان داد که در پیدا کردن تور دروازه فوتبال چندان توانا نیست.

 

1418811

 

ویدیوی این بازدید از سوی توییتر باشگاه آرسنال منتشر شده و از سوی هواداران این تیم با استقبال زیادی مواجه شده است. در جریان این برنامه جیمز هاردن درون دروازه می‌ایستد تا ریس نلسون به او پنالتی بزند. ریس نلسون دروازه بسکتبالیست غول‌پیکر آمریکایی را به راحتی بازی می‌کند اما آقای ریش در نوبت خود توپ را از بالای دروازه به بیرون می‌فرستد تا نشان دهد مهارت‌های فوتبالی‌اش به هیچ وجه با مهارت‌های بسکتبالی او قابل مقایسه نیست.

 

1418814

 

در نهایت، هاردن در مقابل دوربین‌ها ایستاده و از باشگاه آرسنال که به او فرصت داده تجربه دلپذیری را در ورزشگاه امیریتس تجربه کند تشکر می‌کند.

 

1418812

 

دیدگاه‌ها