کد خبر : 1623299 | 21 تیر 1398 ساعت 13:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در لیورپول؟ جذاب است

سردار آزمون: در روسیه جا افتاده ام

سردار آزمون می گوید از پیشنهاد لیورپول خبری ندارد و در اروپا باشگاه ها به بازیکن پیشنهاد نمی دهند.

سردار آزمون: در روسیه جا افتاده ام

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران این روزها در لیگ روسیه با پیراهن زنیت می درخشد و عملکرد خوبی را از خود به جای می گذارد. او امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف اظهار نظر کرد.

 

هم تیمی ها کمک کردند تا جا بیفتم

 

خداراشکر تیم ما تیم زنیت تیمی است که خیلی هجومی بازی می کند و مهاجمان بیشتر دیده می شوند. بازیکنان بزرگی در خط حمله دارد و هر مهاجمی می تواند اینجا در تیم زنیت خیلی خوب کار کند و گل های زیادی را بزند. خداراشکر من خیلی زود در این تیم جا افتادم و مشکلی هم نبود و بازیکنان بزرگی که کنارم بودند خیلی کمک کردند تا سریع با فضای اینجا آشنا و موفق شوم.

 

لیگ روسیه خیلی سخت است

 

من قشنگ جا افتادم و با فرهنگشان آشنا شدم، لیگ روسیه خیلی لیگ سختی است، با این که شاید خیلی دیده نشود اما تیم های خیلی خوبی دارد، با رستوف دیدید که تا یک شانزدهم لیگ اروپا هم پیش رفتیم. بازیکنان روسی اینجا خیلی خوب کار می کنند و جوان ها می توانند از این لیگ به لیگ های خیلی بهتر بروند.

 

به چمپیونزلیگ امیدواریم

 

فردا بازی اول شروع می شود بازی ما پس فرداست. تیم ما خوب است ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه را در سوپرجام نگه داریم و متاسفانه باخت دادیم. اما ما بازیکنان خوب داریم و 2-3 بازیکن خوب خریدیم و امیدواریم در لیگ و چمپیونزلیگ موفق شویم.

 

بازی در لیورپول؟ جذاب است!

 

من نمی دانم تا چه حدی است و باشگاه ها باید بگویند و من هیچ خبری ندارم. صددرصد در انگلیس رقابت سختر است اما اگر پیشنهاد رسمی آمد باید با باشگاه هماهنگ کنیم تا ببینیم چه می شود. (بازی در لیورپول جذاب است؟) صددرصد خیلی جذاب است. سلتیک را من خبر نداشتم و نمی دانستم پیشنهاد هست یا نیست، اما اگر پیشنهادی باشد به بازیکنان نمی گویند و به باشگاه ابلاغ می زنند.

 

من خیلی خوشحالم که ویموتس آمده و مربی صددرصد خوبی را برای جانشین کی روش آوردند. هر دو آدم های بزرگی هستند و منظورم از احترام این است که وقتی با احترام می آورید باید با احترام هم بدرقه کنید نه این که غریبانه بگویید برو دیگر تمام شد. باید همانطور که مسئولان ویلموتس را با 1000 نفر یا 100 نفر آوردند باید با نتیجه خوب یا بد بدرقه کنند.

 

الکی از تیم ملی انتقاد نکنیم

 

تهاجمی بازی کردن تیم ویلموتس خیلی خوب است، شما دیدید در جام جهانی من وظیفه ام این بود که تا لب خط دفاعی بیایم، کارم خیلی سخت بود و مردم بی دلیل انتقاد می کردند. موقعی که تیم دفاعی بازی می کند فوروارد دیده نمی شود و وقتی هجومی بازی می کنیم مدافع دیده نمی شود. الان خیلی خوب است که می گوییم تیم تهاجمی بازی می کند اما اگر تهاجمی بازی کنیم و ببازیم این حرف را می زنید؟ من بعید می دانم. ما باید جوری با تاکتیک آقای ویلموس کنار بیاییم که اگر نتیجه نگرفتیم انتقاد نکنیم. امیدوارم تهاجمی بازی کنیم چون برای من هم خوب است و انشالله در آینده الکی  انتقاد نکنیم و همه چیز فراموش شدنی باشد.

 

دایی با رکورد و بی رکورد مرد بزرگی است

 

من می گویم که شما خانواده من را می شناسید، من دنبال رکورد و این ها نیستم، آقای دایی بازیکن و مرد خیلی بزرگی هستند و چه رکوردش جابجا بشود از سوی بازیکنی مثل سردار آزمون و رونالدو، بازهم جای خودش باقی می ماند و بزرگی اش سرجایش است.

 

اجازه نمی دهم رفیقم فحش بخورد

 

صددرصد وقتی سن بزرگتر می شود خیلی چیزها را می فهمی، مهم این است که در چه سنی این ها را بفهمی و دست بکشی از کارهایت. اخلاق من اینطور است که وقتی رفیق من زیر فحش می رود من باید از رفیقم حمایت کنم، هیچ موقع من اجازه نمی دهم رفیقم فحش بخورد. ما ترکمن ها اینطور هستیم و با کسی نان و نمک بخوریم او را تنها نمی گذاریم. این به نظرم حاشیه نبود، شاید خیلی کارها انجام داده باشم اما این حاشیه نبود.

دیدگاه‌ها