کد خبر : 1623316 | 21 تیر 1398 ساعت 15:03 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

لطفا دست خالی به خانه برنگردید!

ایران-برزیل؛ بازی مرگ ‌و زندگی

دیدار تیم‌های ایران و برزیل را می‌توان بازی مرگ و زندگی نامید چون برنده به نیمه‌نهایی می‌رود و بازنده دست خالی به خانه بازمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد لهستان که ستاره‌های خودش را به شیکاگو نبرده، با چنین قدرتی در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حاضر شود و بتواند هر 2 حریف خود را از پیش رو بردارد. «ویتالی هینن» تیمی با انگیزه و آماده را به میدان فرستاد تا حالا با خیالی راحت نظاره‌گر بازی ایران و برزیل باشد.


بعد از اینکه ستاره‌های برزیل برابر لهستان غافلگیر شدند و شکست 3 بر 2 را متحمل شدند، بامداد امروز هم شاگردان کولاکوویچ با وجود برتری در ست نخست، در 3 ست بعدی مغلوب عملکرد خوب شاگردان هینن در سرویس و دفاع روی تور شدند.


حالا صدرنشینی لهستان در این گروه قطعی شده و آنها با بازنده دیدار آمریکا و روسیه در نیمه نهایی بازی خواهند کرد. ایران و برزیل نیز در بازی مرگ و زندگی از ساعت 2:30 بامداد فردا به میدان می روند.

 

1418846


شاید بازی با برزیل را بتوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ والیبال ایران دانست که مسیر تاریخ‌سازی از آن می‌گذرد. با توجه به عملکرد خوب معروف و یارانش در لیگ ملت‌های 2019 همه انتظار دارند آنها در مرحله نهایی هم بدرخشند و دست خالی به خانه بازنگردند.


از آنجایی که اول از همه تعداد برد ملاک رده بندی تیم‌هاست، ایران با هر نتیجه‌ای بتواند برزیل را شکست دهد، قطعا به نیمه نهایی خواهد رسید و با برنده دیدار آمریکا و روسیه مصاف می دهد.


آخرین رویارویی 2 تیم به هفته دوم لیگ ملت های 2019 در ژاپن برمی گردد که ایران در یک بازی نزدیک 3 بر 2 نتیجه را به حریف پرستاره خود واگذار کرد. 2 تیم نسبت به آن مسابقه تقریبا تغییری نداشتند و فقط برونو رزنده، پاسور خلاق برزیل به ترکیب تیمش اضافه شده است.

 

1418847


باید دید ایگور کولاکوویچ با توجه به عملکرد نه چندان مناسب دریافت کننده‌های ایران در بازی با لهستان، تغییری در ترکیب اولیه خود به وجود می‌آورد یا خیر. همچنین یک تغییر احتمالی دیگر در ترکیب ایران حضور علی‌اصغر مجرد به عنوان یکی از بازیکنان سرعتی زن در ترکیب اصلی است چون او وقتی برابر لهستان وارد زمین شد،‌توانست عملکرد خوبی از خود در دفاع روی تور نشان دهد.

 

دیدگاه‌ها