کد خبر : 1623327 | 21 تیر 1398 ساعت 15:41 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هر ماه یک اردو و دو بازی تدارکاتی

ازبکستان، اندونزی و کرواسی حریف یاران مجیدی

اردوی تیم امید ایران در حالی اردوی برگزار می شود که از این پس تا زمان برگزاری بازی های مقدماتی المپیک، یک اردو و دو بازی تدارکاتی در هر ماه برای این تیم برنامه ریزی شده است.

ازبکستان، اندونزی و کرواسی حریف یاران مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای ایران این روزها با تکمیل نفرات خود سخت به دنبال برپایی اردوهای خود هستند تا بتوانند خود را آماده بازی های نهایی کنند. مسئولان تیم امید برای این کار یک اردوی تدارکاتی در هر ماه پیش بینی کردند که مکان برپایی آن هنوز مشخص نشده است.

 

نکته خوشحال کننده برای امیدها این است که آنها در هر اردو، دو بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهند کرد تا آمادگی خود را برای انجام بازی های نهایی به دست بیاورند. امیدها البته در کمپ تمرینی فعلی خود به دیدار دو تیم ایرانی می روند. اولین دیدار امروز و با تیم نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد و دومین دیدار نیز روز دوشنبه و برابر تیم ملی ایران.

 

از بازی هایی که برای امیدها قطعی شده است می توان به دیدار برابر امیدهای ازبکستان در اردوی مرداد ماه، دو بازی با اندونزی در اردوی مهرماه در جاکارتا، یک یا دو دیدار برابر تیم کرواسی و در آخرین اردوی تیم امید در کمپ اسپایر قطر نیز دو دیدار پایانی برگزار خواهد شد که هنوز برنامه آن به طور کامل مشخص و اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها