کد خبر : 1623329 | 21 تیر 1398 ساعت 15:40 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا و افشای یک مورد عجیب در مورد سامپائولی

ستاره باشگاه یوونتوس و تیم ملی آرژانتین پرده از رازی عجیب در اردوی آلبی سلسته در جام جهانی 2018 برداشت.

دیبالا و افشای یک مورد عجیب در مورد سامپائولی

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در جام جهانی 2018 یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین بود که به ندرت از سوی خورخه سامپائولی(سرمربی وقت) مورد استفاده قرار گرفت. آلبی سلسته جام جهانی موفقی نداشت و در یک هشتم نهایی با شکست از فرانسه، وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت.

 

 

1418859

 

 

پائولو دیبالا در مصاحبه با رسانه های آرژانتینی فاش ساخت که بین او و سامپائولی در روسیه ارتباط خوبی وجود نداشت:« او قبل از جام جهانی به تورین آمد و باهم صحبت کردیم. همانطور که او با دیگر بازیکنان صحبت می کرد اما در روسیه دیگر هیچ ارتباطی بین ما وجود نداشت و هرگز به هم نزدیک نشدیم. دیگر حتی یک کلمه حرف هم با من نزد. از روزی که به کمپ تیم ملی رفتم تا پایان کار ما در جام جهانی، دیگر صحبتی بین ما انجام نشد.»

 

دیبالا ادامه داد:« واقعا عجیب بود. یک فاصله عمیق بین ما وجود داشت و من هم با دیدن این شرایط، سعی نکردم به سامپائولی نزدیک شوم. بارها به یکدیگر برخورد کردیم اما دریغ از یک کلمه حرف. این اولین بار بود که برای من چنین اتفاقی رخ می داد. شاید او از یکی از مصاحبه های من در گذشته ناراحت بود. پس از اتمام کارمان در جام جهانی، حتی با یکدیگر خداحافظی هم نکردیم و به خانه برگشتم. الان اما با لیونل اسکالونی(سرمربی فعلی آرژانتین) شرایط کاملا متفاوت است و مرتب باهم در ارتباط هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها