کد خبر : 1623334 | 21 تیر 1398 ساعت 16:11 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنجه‌های پاسور ایران طلایی‌تر است یا برزیل؟

معروف-رزنده؛ زورآزمایی مغزهای متفکر

2 تن از بهترین پاسورهای فعلی جهان نقش تعیین کننده‌ای در صعود تیمشان به نیمه نهایی خواهند داشت.

معروف-رزنده؛ زورآزمایی مغزهای متفکر

به گزارش "ورزش سه"، کافی است در یک ماه اخیر صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام را دنبال کرده باشید؛ بارها هنرنمایی سعید معروف و برونو رزنده مورد توجه ادمین پیج FIVB قرار گرفته است.


رویارویی ایران و برزیل تحت تاثیر توانایی بالای 2 پاسور خلاق جهان خواهد بود. سعید معروف که امسال حسابی روی فرم است و با تجربه بالای خود روی تور سعی می‌کند مهاجمان ایران را به بهترین شکل در موقعیت امتیازآوری قرار دهد، حتی در شب شکست مقابل لهستان هم عملکرد بدی نداشت.


کاپیتان 33 ساله تیم ملی ایران با پنجه‌های طلایی خود بارها با تعریف و تمجید مربیان و بازیکنان تیم‌های حریف مواجه شده و در بازی بامداد فردا مقابل برزیل می‌تواند نقش کلیدی را بازی کند. معروف بارها مقابل ستاره های باتجربه برزیل به میدان رفته، اما این بار در سمت دیگر تور یک رقیب جدی خواهد داشت.

 

1418869


برونو رزنده که چند هفته‌ای با نظر سرمربی برزیل استراحت کرد و در بازی هفته دوم مقابل ایران هم حضور نداشت، در اواخر دور مقدماتی به ترکیب سلسائو برگشت و حالا در مرحله نهایی مثل سال های اخیر مغز متفکر برزیل به شمار می رود.


این پاسور باتجربه که تقریبا هم سن و سال معروف هم هست، در ترکیب تیم لوبه ایتالیا بازی می کند و قرار است فصل آینده پاس‌های طلایی را برای امیر غفور، لژیونر ایرانی که تازه به لوبه پیوسته، مهیا کند.

 

1418870


پاسور برزیلی که در کنار معروف در سال‌های اخیر به عنوان یکی از بهترین پاسورهای جهان از او هم یاد شده، مقابل لهستان هم حرکات فوق‌العاده‌ای داشت که در رسانه های مختلف مورد تمجید قرار گرفت.


رویارویی ایران و برزیل که بازی مرگ و زندگی برای هر 2 تیم به شمار می‌رود، تحت تاثیر توانایی پاسورهای 2 تیم خواهد بود؛ بازیکنانی که مغز متفکر تیمشان به شمار می‌روند و هر لحظه ممکن است دست به یک کار غیرقابل پیش‌بینی بزنند.


با اینکه دست معروف قطعا نسبت به رزنده بسته‌تر است و شاید فقط یک گزینه مطمئن روی تور به نام امیر غفور داشته باشد، اما بازهم نگاه 80 میلیون ایرانی به پنجه‌های طلایی پاسور محبوب تیم کولاکوویچ است تا یک شب رویارویی را در شیکاگو سپری کند.

دیدگاه‌ها