کد خبر : 1623443 | 22 تیر 1398 ساعت 09:40 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی:

مسی برای همبازی شدن با لائوتارو به اینتر بیاید!

مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز می‌گوید با وجود شایعات، این مهاجم آرژانتینی امسال تابستان اینتر را ترک نخواهد کرد و به بارسلونا منتقل نخواهد شد.

مسی برای همبازی شدن با لائوتارو به اینتر بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه اینترمیلان که چندی پیش وجود شایعات درباره پیوستن مارتینز به بارسلونا را تایید کرده بود حالا می‌گوید این ستاره آرژانتینی امسال تابستان اینتر را ترک نخواهد کرد و لیونل مسی اگر خواهان همبازی شدن با همبازی خود در تیم ملی است باید به اینترمیلان بیاید.

 

لائوتارو مارتینز که تابستان پارسال از ریسینگ کلاب آرژانتین به اینتر منتقل شده در اولین فصل حضورش در سری آ نمایش خوبی داشته، 27 بار با پیراهن اینتر به میدان رفته و شش گل به ثمر رسانده است. او در این فصل 13 بار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است.

 

1416548

 

لائوتارو مارتینز زمانی مورد توجه بیشتر باشگاه‌های اروپایی قرار گرفت که در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای اخیر در چهار بازی برای آرژانتین دو گل به ثمر رساند و نمایش موفقی داشت.

 

بتو یاکه، مدیر برنامه‌های مارتینز که چندی پیش وجود شایعات درباره انتقال او به بارسلونا را تایید کرده بود حالا می‌گوید او به اینتر تعهد کامل دارد و با هیجان منتظر کار زیر نظر سرمربی جدید اینتر، آنتونیو کونته است.

 

مدیر برنامه‌های مارتینز در این باره گفت:" لائوتارو مارتینز اینتر را ترک نخواهد کرد و بی‌صبرانه منتظر شروع به کار آنتونیه کونته است".

 

او درباره ستایش مسی از مارتینز گفت:" اینکه بهترین بازیکن دنیا شما را تحسین کند فوق‌العاده است ولی لائوتارو فقط به اینتر فکر می‌کند و از حضور در این تیم راضی است و رویاهای بزرگ در سر دارد. بگذارید اینطور بگویم که اگر مسی می‌خواهد با مارتینز همبازی شود بهتر است خودش به اینتر بیاید".

 

دیدگاه‌ها