کد خبر : 1623490 | 22 تیر 1398 ساعت 11:54 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شب متفاوت مرد آلمانی در ابوظبی

شفر و رفقا با رقص شمشیر استارت زدند(عکس)

یک روز بعد از مراسم معارفه سرمربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی، تمرینات بن یاس در حالی آغاز شد که سران باشگاه جشن عروسی کوچکی برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید تمرینات بن یاس در حالی زیر نظر وینفرد شفر و دستیارانش برگزار شد که اولین جلسه تمرینات تاکتیکی این تیم در ورزشگاه خانگی تحت الشعاع برگزاری جشنی کوتاه اما جذاب برای یکی از بازیکنان سرشناس بن یاس قرار گرفت که به تازگی مراسم عروسی خود را در اسپانیا برگزار کرده بود.


وینفرد شفر و دستیارانش شب گذشته در ورزشگاه با حضور مالک باشگاه و سایر مدیران عالیرتبه بن یاس طعم حضور در جشن عروسی یکی از بازیکنان خود را چشیدند. پدرو کوندی تازه داماد بن یاسی ها محسوب می شود که در تعطیلات تابستانی به جرگه متاهلین پیوست و باشگاه در اولین جلسه تمرینی او را با این جشن سورپرایز کرد.


سالم الجری بن حارثی مالک باشگاه بن یاس در این مراسم حضور داشت و گفت:« ما در بن یاس تلاش می کنیم پیام مهر و محبت همین طور فرهنگ دوستی مان که به آن افتخار می کنیم را به نمایش بگذاریم و نشان بدهیم همه فرهنگ ها و تمدن ها زیباست». صالح اسماعیل عضو هیات امنای باشگاه در کنار مرزوق المنصوری مدیر بن یاس نیز در این جشن جالب توجه حضور داشتند.


وینفرد شفر و دستیارانش که حسابی از این سورپرایز برای پدرو کوندی ذوق زده بودند علاوه بر بریدن کیک عروسی در یکی دیگر از مراسم های مرسوم در عروسی ها نیز شرکت کردند. این مراسم رقص شمشیر با آوازخوانی بومی ابوظبی توام بود تا تازه داماد با لباس رسمی اماراتی، لباسی که در تمام عروسی های امارات مرسوم است و دامادها آن را به تن می کنند به رقص شمشیر بپردازد.

 

1419014

 

1419015

 

1419016

 

1419017

 

1419018

دیدگاه‌ها