کد خبر : 1623529 | 22 تیر 1398 ساعت 13:33 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

گران‌ترین خرید تاتنهام در اردوی اسپرز(عکس)

تانگوی اندومبله، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام در اولین جلسه تمرینی این تیم در جریان اردوی پیش‌فصل تاتنهامی‌ها شرکت کرد.

گران‌ترین خرید تاتنهام در اردوی اسپرز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تانگوی اندومبله، گران‌ترین خرید باشگاه تاتنهام که چند روز پیش با قراردادی به ارزش 65 میلیون پوند به این تیم پیوست، دیروز بعد از ظهر در اولین جلسه تمرینی تاتنهامی‌ها شرکت کرد. اندومبله، هافبک فرانسوی جدید تاتنهام در کنار دله آلی و موسی سیسوکو دیروز به جمع دیگر بازیکنان تاتنهام اضافه شد و تمرین کرد.

 

1419077

 

اندومبله بعد از فصل درخشانی که سال گذشته در لیون پشت سر گذاشت به تاتنهام ملحق شد تا رکورد خریدهای این باشگاه انگلیسی را بشکند. این هافبک فرانسوی که سال آینده اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد دیروز برای اولین بار با هم‌تیمی‌های جدید خود آشنا شد.

 

پیش از اندومبله، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام دفاع وسط این تیم داوینسون سانچس بود که در سال 2017 با قراردادی به ارزش 42 میلیون پوند به این تیم ملحق شده بود.

 

1419076

 

پوچتینو در دو فصل گذشته هم خواهان جذب اندومبله بود ولی موفق به انجام این کار نشد و به همین علت او امسال تابستان جذب هافبک فرانسوی را اولویت اول خود تعریف کرده بود.

 

دیدگاه‌ها