کد خبر : 1623541 | 22 تیر 1398 ساعت 14:13 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

بازوبند امیدها به ستاره کرمانشاهی هم رسید(عکس)

محمدمهدی مهدی خانی که در نیمه دوم دیدار تدارکاتی امیدها برابر نفت مسجدسلیمان به میدان رفت نیز به عنوان یکی از کاپیتان های این تیم برای دقایقی بازوبند سرگروهی را بر بازو بست.

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای ایران این روزها سرگرم انجام تمرینات مربوط به اردوی تهران هستند. اردویی که رسما اولین کمپ تمرینی آنها به حساب می آید و در آن نیز دو دیدار تدارکاتی داخلی برگزار خواهند کرد. اولین دیدار این تیم روز گذشته برابر تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شد و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

 

با توجه به شرایط این بازی، کادرفنی امیدها ترجیح داد تا از بازیکنان زیادی در طول بازی استفاده کند تا به نوعی آزمون گرفتن از بازیکنان خود را آغاز کرده باشند. یکی از بازیکنانی که در این دیدار نیز به میدان رفته است ستاره کرمانشاهی این تیم بود. محمدمهدی مهدی خانی که در این سال ها علاوه بر حضور در تیم های ملی پایه، برای شهرخودرو مشهد نیز در لیگ برتر درخشیده است یکی از بازیکنان مهم امیدهای ایران چه در بازی های قبل و چه در بازی های بعدی محسوب می شود و به دنبال این است تا بتواند خود را به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی امیدهای ایران معرفی کند.

 

مهدی خانی که یکی از بازیکنان باتجربه حاضر در اردوی امیدها  روز گذشته نیز در دقایقی از بازی به میدان رفت و توانست بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو ببندد تا به عنوان یکی از سرگروه های تیم امید در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان محسوب شود.

 

امیدهای ایران روز دوشنبه در دومین تدارکاتی خود در اردوی تیرماه به میدان خواهد رفت و این بار یاران مجیدی باید برابر شاگردان مارک ویلموتس حضور پیدا کنند.

 

1419103

دیدگاه‌ها