کد خبر : 1623549 | 22 تیر 1398 ساعت 15:13 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

با جدایی 7 بازیکن از لیست کنونی

بشار و مهاجم خارجی؛ آخرین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط لیست خود، طی یکهفته آینده به شرایط مدنظر گابریل کالدرون تغییر خواهد یافت.

بشار و مهاجم خارجی؛ آخرین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بهترین شرایط نقل و انتقالاتی را از حیث ثبات بازیکن در اختیار داشته است. نگاهی به جدول خروجی تیم‌ها و خصوصا مدعیان نشان می‌دهد که تمامی تیم‌ها در این مقطع علاوه بر جذب بازیکن، اقدام به خروج نام چند بازیکن نیز کرده‌اند و در بدترین شرایط نیز برخی بازیکنان از جمع آنها جدا شده‌اند. به طور مثال می‌توان به خروجی‌های سرشناس استقلال (رحمتی، پاتوسی، ایسما، روزبه چشمی، منتظری، منشا و ...)، تراکتور (استوکس، مهدی‌پور، اسماعیلی فر، پهلوان و ...) و سپاهان (مهرداد محمدی، سیاوش یزدانی، کی‌روش و ...) اشاره کرد.


با این حال پرسپولیس علیرغم تغییرات در کادرفنی خود و حضور گابریل کالدرون، با توجه به پتانسیلی که در اختیار داشت، هنوز نسبت به خروج بازیکنی اقدام نکرده و این شرایط را دارد تا شخصا نسبت به عدم نیاز به برخی بازیکنان بعد از دستیابی به فهرست جذب بازیکنان مدنظر اقدام کند.


مدیران این تیم تا به این لحظه موفق به جذب فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری شده‌اند و اقدام آنها برای در اختیار گرفتن دو بازیکن دیگر ادامه دارد.


موضوعی که باعث خواهد شد انقلابی در لیست نفرات این تیم شکل گیرد و نام چند بازیکن که البته بیشتر آنها در ساختار تیم اصلی نبودند، در فهرست خروجی قرار گیرد.


باشگاه تا این لحظه موفق به تمدید قرارداد با بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، محمد نادری، محمد انصاری شده و رضایت علیپور، بیرانوند، کامیابی نیا و نوراللهی را نیز برای ادامه حضور نیز جلب کرده است.

 

 

1419124

 

در این بین احتمالا طی روزهای آینده آنها به دنبال تمدید قرارداد با بشار رسن نیز خواهند بود و در فاز پایانی نقل و انتقالاتی خود به سراغ گزینه‌ مهاجم خواهند رفت که با نظر مستقیم گابریل کالدرون مذاکره خواهد شد. سرمربی آرژانتینی البته طی روزهای اخیر چند نام به عنوان گزینه حضور در خط حمله این تیم به باشگاه داده و کمیته انتخاب و فنی باشگاه به دنبال بررسی شرایط از بین بازیکنان آفریقایی و آمریکای جنوبی است که نام آنها معرفی شده و تا این لحظه به نتیجه لازم و مطلوب دست نیافته‌اند.


برخلاف شایعات باشگاه شدیدا به دنبال این خواهد بود تا با بشار رسن با توجه به شرایط فنی و سنی این بازیکن برای ادامه همکاری به توافق دست یابد و تنها مانع کنونی درخواست این هافبک عراقی برای دریافت مطالبات گذشته و مبلغ پیشنهادی او برای تمدید است.


با جذب بشار رسن و یک مهاجم خارجی پروسه نقل و انتقالاتی باشگاه کاملا خاتمه خواهد یافت و تنها در صورتی که بازیکنی قصد جدایی داشته باشد یا در طول بازه نقل و انتقالاتی ابتدای فصل و نیم فصل با خواسته‌های فنی کالدرون فاصله داشته باشد، اقدامات بعدی انجام خواهد شد.


موضوع بعدی در تابستان پرسپولیس به قرار گرفتن نام برخی بازیکنان در لیست عدم نیاز است؛ طبق شنیده‌ها این نام‌ها طی روزهای آتی به هفت نفر خواهد رسید و کالدرون برای تامین خواسته‌های فنی خود و ایجاد توازن بین لیست خود، این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار خواهد داد. دو مدافع، 4 هافبک و یک مهاجم نفرات احتمالی این لیست خواهد بود و احتمال تغییر طی روزهای آتی با توجه به برگزاری اردوی استانبول وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها